{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Ny hund?? {{forumTopicSubject}}

Vi har lige hentet en 4 årig han som vi skal have på prøve i to uger.

Jeg vil gerne hører om der er nogle der har erfaringer med at få ældre hunde? Hvordan man vænder dem til deres nye hjem og nye ejere. Er det forkert at tage ham med ud hos venner og familie?

Vi har haft dem begge to med rundt omkring og møde venner oe familie, vi har i forvejen en et årig tæve, der virker som om hun er fornermet over vi har taget ham til os? De kan fint sammen og leger også sammen men hun gider ikke rigtig snakke så meget og putte så meget med os mere? Er det helt normal reaktion og skal hun bare have tid til at vende sig til ham?

Vil gerne hører fra nogle der har erfaring.

Han bliver snart oprettet når jeg har lidt flere billeder af ham.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund??
  • #1   8. jun 2008 Det lyder som en meget normal reaktion. Skab ro omkring hundene, og sørg for at give jeres tæve masser af opmærksomhed.

• #2   8. jun 2008 Jeg har lige overtaget mine forældres hund på 10 år, men det er jo ikke helt det samme, han kender jo os og hundene. men det er meget normal den måde hun reagere på, så giv hende masser af opmærksomhed og jeg ville vente med at tage den nye med rundt på besøg til den er 100% faldet til hos jer. pøj pøj med begge to.

Kommentér på:
Ny hund??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce