{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Prøv noget sjovt :) {{forumTopicSubject}}

Pust en stor gymnastikbold op, og gi' din hund den.. Sheewa synes vikelig det var sjovt, og tro mig... Det er (2-5 minutters) underholdning af 1. grad smiley Sheewa blev en helt cirkushund, hehe!

Har iøvrigt lige været igennem mine billeder af Sheewa, så nu er profilen opdateret..kig gerne forbi smiley SAVNER HENDE SÅDAN!!!! *SNØFT* Der er bl.a. et billede fra samme dag, som mareridtet skete om natten, hvor hun sidder sammen med "farmand".. smiley

Fortsat go' dag til alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøv noget sjovt :)
  • #1   29. maj 2008 HA HA kender jeg kun alt for godt..

    jeg går til fysioterapi efter et alvorligt styrt med min hest, hvor jeg for at træne mine muskler omkring knæene skal lave øvelser på en yoga bold, og Fenja har bare en fest når jeg skal træne, med at skubbe til mig og til bolden og løbe ind i bolden :P..

    tossede rotte


  • #2   30. maj 2008 Tyzon havde sådan én engang.... i ca to min....

  • #3   30. maj 2008 Henrik. he he tror også at mine hunde ville bide dem i stykker. Det gør de hvertfald med læderfodbolde, eller dvs. det er nu mest min tæve der ødelægger den og så står tyson tilbage og kigger underligt på den flade bold. øv øv

  • #4   30. maj 2008 Ja, sådan en gymnastilbold holder ik i andet end 2 min, men det er det hele værd efter min mening smiley findes der overhovedet en bold, som holder t "rotte-leg"?? smiley Måske en basketbold? Har I prøvet det?

  • #5   31. maj 2008 nope. men vi har sådan en blød gummi halløjsa - der er en masse rum imellem (ved ikke lige hvordan man skal beskrive den). Den holder

  • #6   31. maj 2008 Jeg har også tænkt på en basketbold... Dener jo stort set uden kanter. Tyzon finder en syning han kan sætte en hjørnetand i, så er det hej hej foldbold, goddag slattene læder patchwork :o)

Kommentér på:
Prøv noget sjovt :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce