{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

hva sker der for folk.... (racesnyd ved salg) {{forumTopicSubject}}

jah undskyld mig men hva fuck sker for folk som konstant prøver at snyde med hvalpe... helt ærligt man... er det bare mig eller er det ikke bare super for meget at folk blir ved med at sætte deres uægte hvalpe til salg under en ret så moderne race bare for at tjene ekstra mønt... syns simpelthen ik man kan tillade sig at sælge folk en hvalp som slet ikke er den race som man gerne vil ha men der imod en blandings hund... hvis man skriver det til sælgerne blir de enten noget så sure eller også sletter de ens beskeder hvor der står noget hvor man hentyder til det er blandings hvalpe som man tydeligvis kan se på forældrene at det er.... sjovt nok så fjerne man bare billederne af forældrene ej come on mennesker prøv at være lidt ærlige om det her... det er sgu levene væsener der handles med... hva er der lige sket med jeres moral!!??? er det bare mig eller er det ikke for super klamt at prøve at snyde folk på den måde.!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva sker der for folk.... (racesnyd ved salg)
  • #1   2. dec 2006 for det første kan du tydeligt se på faren der er noget andet i en amstaff... det ses meget tydelig på ansigtet... man kan godt se der er amstaff i ham men lige så tydelig er der tegn på at han er en blandings hund... for det andet ligner moren mest af alt en amr bulldog... siger ikke hun er ægte men det er det der ses mest i hende... for det andet er det ikke kun mig der mener dette med det ER blandings hvalpe....

    og jah hvalpe/hunde køber skal være kritiske meen der er mange der stoler på sælger/avler og det burde man også kunne... syns det er noget så forkert at sælge noget for noget som det slet ikke er...

    hvis i vidste hvilke hunde jeg snakkede om kunne i straks se hva jeg mener når jeg siger de ikke er ægte


  • #2   2. dec 2006 Altså jeg vil sige, at det handler om morale, og det er ikke alle mennesker der har dét... Men jeg vil også sige at det er værst når man sælger Pitts som værende Amstaffs - dét pisser mig af...
    Men så har jeg et spørgsmål - er vores Baloo så også en blandingshund når han er en Amerikansk Bulldog der ligner en Boxer? (Og dem er der faktisk mange af - også MED tavle - altså bullere der ligner boxsere)


  • #3   2. dec 2006 maja.l gir dig fuldstændig ret,og hokus pokus faren er kastreret.men avler fremragene hvalpe. blaaaaaaaaaaaaaaa! men det er jo nok mest køberne der er de dumme i sidste ende.

  • #4   2. dec 2006 MGP. Du påstår altså at en hund uden tavle ikke er raceren.?Der tager du fejl. - du kan da ikke kamme aller over en kam. Min han er feks., 100 % ren rotte og det er vores hvalpe også. Og der er sikkert også andre herinde der har racerene hunde men uden bog

  • #5   2. dec 2006 *Lille blub-nu med TO skønne vovser *

    er din bulldog ikke bare en bully da? der er jo forskel på standard typen og bully typen...

    jah det er forkert at sælge en hund som amstaff hvis det er en pitbull og man ikke får noget at vide ja... *SS*


  • #6   2. dec 2006 louise A
    jah købere burde se sig mere om men igen syns jeg det er så plat man ikke kan være ærlig som sælger bare fordi man er penge grisk *S*


  • #7   2. dec 2006 Linda A

    selvfølgelig er der race rene hunde uden tavle men man begynder sgu at tvivle mere og mere på sælgere efter man har oplevet alle de folk der snyder så det driver af dem... selvfølgelig er der stadig nogen der er ærlige men for fanden altså forstår sgu ik folk der snyder folk ang sådan noget


  • #8   2. dec 2006 Det er også sygt at sælge en hund som en raceren og så viser det sig at det er det ikke. Fatter ikke at man som sælger har samvittighed til det. Men igen så sige det altså også lidt om køberne hvis de ikke kan se det, dvs at de ikke har kedskab til racen. Ville bestemt ikke bryde mig og at sælge til sådan en køber.

  • #9   2. dec 2006 Linda A
    i det her tilfælde er det meget nemt at se på forældrene men det kan jo tit være svært at se på en lille hvalp... og hvis det så er sådan at der måske kun er en lille bitte smule af en anden race i så er det bestemt heller ikke nemt at se på hunden... men jah købere har da også et ansvar meeen man burde da ku ha lidt tillid til avler/sælger

    syns også det er underligt at faren til hvalpene er kastreret hmm meget mystisk


  • #10   2. dec 2006 lidt ærgeligt der ikke er flere med i den her debat hehe

  • #11   2. dec 2006 ja jeg har fordøgt at køre den videre i min tråd, derhedder ægte vs uægte

  • #12   2. dec 2006 har du linket her til!? eller skal man bare hoppe over i din tråd *S*

  • #13   2. dec 2006 Jeg linker den lige. Ok

  • #14   2. dec 2006 nåh der sker ikke rigtig så meget hehe

  • #15   2. dec 2006 altså jeg synes nu jeg har oplevet flere af de tilfælde, som maja beskriver og det er ikke kun hos de populære hundracer, men også andre mere almindelige racer. Har oplevet en, som havde sat en hund til salg under racen x, og så havde personen lagt billeder ind af moren og et link til, hvor man hunde se faren, og så viste det sig, at faren var af racen Y, men alligevel blev de solgt under racenavnet x og ikke som blandinger. Og da jeg gjorde opmærksom på det, så blev min besked bare slettet...

    Jeg har valgt at bruge x og y i stedet for rigtige racer, da jeg ikke vil fryses


  • #16   2. dec 2006 jah syns simpelthen det er noget svineri... en køber har ret til at vide hva det er de køber... der er jo nogen folk der er så godtroende at de stoler blindt på hva sælger siger og derfor syns jeg det er fint hvis andre folk kommentere på deres salgs annoncer så folk kan se det... det er jo også svært at se på en hvalp hvordan den kommer til at se ud som stor

  • #17   2. dec 2006 Dem der påstår at en hund uden papirer ikke kan være raceren er da nogen snævertsynede stakler:-)

  • #18   2. dec 2006 jah men det er nu heller ikke det JEG siger men får sgu pres af folk der prøver at sælge deres blanding hvalpe som rene amstaff eller andet

  • #19   2. dec 2006 .....

Kommentér på:
hva sker der for folk.... (racesnyd ved salg)

Annonce