{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plet er lidt underlig ?? hvorfor ?
  • #1   20. maj 2008 hvis det kun er bjørnekloen så er han vidst meget normal:-)

  • #2   21. maj 2008 er virkelig lost??? hvad har ulve kloen )som jeg nok tror du menner) med at gøre at han var underlig?????????
    og hvordan var han underlig??


  • #3   21. maj 2008 Bjørnekloer er en plante hvor saften i den er giftig.. Ved ikke om det kan påvirke din lille Plet :o/ men prøv at tage til dyrelægen...

  • #4   21. maj 2008 .

  • #5   22. maj 2008 *Plet var hos dyrlægen igår undskyld at jeg ikk har skrevet noget før...
    den blev først bedøvet også klippede han negle på den helt ind til blodet derefter brændte han blodet væk med en special lodder dims ... (HUSK Plet var bedøvet så han har ikk mærket noget i al den tid.) derefter skar han den der ulveklog af og bandt det ind i en fin bandage også rensede han tænder på den og nu går den rundt med en slags lampeskærm på hovedet men det har han prøvet da han blev kastreret... det var en ordenlig tur den fik... jeg ligger nok nogle billeder ind eller indda en film...

    HEHE Garfield vores kat har også for ikke så lang tid siden også været hos dyrlægen hos den helt samme dyrlæge den skulle ha rykket en tand ud fordi at den ikk havde spist i 3-4 dage også fik den også renset tænderne rigtig fint.. heeh da vi kom hjem var den stadig i dvale altser stadig bedøvet og den vågnede et par timer efter hvor vi havde fået at vide at hvis den ikk spiste 1-2 dage efter sku vi komme op med den igen og vi blev da helt forbavset da vi hørte inde fra stuen af rasle med noget men det var bare Garfield der stod og stak hovedet ned i posen fyldte munden med katte-knas og smed den så ud på bordet og begyndte at spise men den havde jo heller ikke spist i et par dage... Ps. den plejer ikk at stikke hovedet sådan ned i katte knas posen som beskrevet i tidligere beskrivning og kat.


Kommentér på:
Plet er lidt underlig ?? hvorfor ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce