{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Pelsløs plet.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg skriver, fordi jeg i går opdagede en pelsløs plet på Caesars mave - lige ved siden af tissemanden.
Det er ikke en, jeg har set før, så ved ikke, hvor længe den har været der - han har en del pels, så det var nærmest tilfældigt, jeg opdagede den. Det er ikke ligefrem så tit, jeg nusser ham tæt ved tissemanden smiley

Men altså lige skråt til venstre var der et område uden pels på omkring 8 x 3 cm. Han var ikke rød på området, og jeg måtte gerne røre, så han var heller ikke øm. Lige i udkanten var der dog noget der lignede lidt en gammel rift eller måske et ar.

Jeg synes, han slikker sig en del "dernede", men ved ikke, hvad der er "normalt" - jeg mener, de skal jo trods alt rengøre sig selv, men måske hans slikkeri er i overkanten..? Jeg har ikke det store at sammenligne med, for den første hund vi havde var en tæve, og måske han-hunde slikker sig mere end tæver..?

Mit spørgsmål går så bare på, om der er nogen af jer, der ved, hvad det kan være eller måske selv har oplevet det på jeres vovser? Kan en hund slikke sig så meget, at den slider pelsen af?

Hilsen
Katrine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pelsløs plet..
Kommentér på:
Pelsløs plet..

Annonce