Alvorlig forum om fejl Farver, {{forumTopicSubject}}
Hos en GD er det tit og ofte at fejl farver som Grå med sorte pletter eller hvide mede grå eller brune pletter blive aflivet så vel også de chokolade farvet.
Syntes det for meget og der burde gøres noget ved det, alle mener det menigsløst og de fejl farvede har flere hud sydomme osv men i U.S.A trives de ligesom så mange andre farvede GD men tænk hvis det også var sådan hos mennesker?
Det tænker GD Klubben jo overhoved ikke over ?
Jeg kan blive så sur når vi har snakket med hende vores GD avler og hun siger at hendes hun fik 15 hvalpe MEN kun 6 var ikke fejl farvede så de måtte aflive 9 hvalpe !
Hvis det ikke er hunde mord ved jeg ikke hvad det er ??!!
Hvorfor er de forkerte?
Hvis du så en Neger skyder vi ham jo heller ikke vel eller afliver ham vel ? nej vi hilser pænt på og nyder at vi ikke alle er blegfiser !
Hilsen Nadia Håber i er med mig
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 809
mar 2008
mar 2008
Altså nu har jeg ikke forstand på GD's, men forstår det ikke som noget der er farligt for dem eller noget, i det du skriver.. Altså at de kan få hudsygdomme, ja okay, dø over det altså? Hvis det ikke er noget der gør hunden har det skidt og lever, hvad er så problemet!!
Så altså, ja ud fra det du skriver (som så er det eneste jeg ved ;p), så er det da riimelig skudt i hovedet!?
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 28 Svar: 91
mar 2008
maj 2008
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
HVORFOR går man så meget op i de små ting ?
Jeg kan blive SÅ sur over folk der har sådan en holdning ! Undskyld Karin H...
Men er hunden ikke lige så god om den var gul grøn eller blå ?
Det er ikke så meget det ydre der tæller, men forfanden da det indre !
Der burde slet ikke være helt rene racer, undskyld men det skaber så meget ondskab ! Det er pengepugere ! Og det pisser mig af !
Folk der kun vil have en 100% "ren" hund burde ikke have dyr !!!!!! Ved godt Sofus er 100% men havde været ligeglad havde han ikke været det ! Han er miin basse og jeg elsker ham om han så var lilla med grønne prikker !!!!!!!!!!!
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
Jeg sys personligt det er forkert - havde det været lovligt havde jeg uden tvivl aflivet de mennesker der gør sådan noget !
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 299
Henriette K... Må sige at jeg har sku aldrig set en race i den farve som din før, den har jo tegninger som en dobberman eller rotte...griner.. men dejlig er han bestemt.. smuk..
maj 2008
Alvorlig forum om fejl Farver,
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside