{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

Blackie er her ikke mere.. R.I.P. {{forumTopicSubject}}

Blackie er i dag blevet aflivet..

Blackie hvor hårdt det end er for mig at tage denne beslutning så måtte jeg gøre det for dig.
Jeg ved hvor slemt du ville have det hvis du var kommen til at sætte tænderne i den lille dreng.
Du havde snappet efter 3 andre voksne inden, men det var hvor du var sat på plads af dem. De 2 gange hvor du ville slåsse med andre hunde.. Hvor de tog fat i dig.. Da du snappede ud efter den lille dreng der kom kravlende og ville op til sin mor, frygtede jeg at du næste gang ville få fat.. Blackie jeg vil altid elske dig og savne dig...

Krammer fra din plejemor...

Til jer der læser dette skal i vide at jeg ikke har snakket med nogen fra RA, Jeg tog selv denne beslutning da jeg frygtede for at Blackie næste gang ville bide. Dyrelægen har der været snakket med omkring det..
Jeg har fået fuld opbakning derfra med den beslutning....

Jeg sidder her med mange tåre det gjorde squ ondt..

Hvil i fred Blackie...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blackie er her ikke mere.. R.I.P.
  • #2   14. apr 2008 R.I.P Blackie

Jeg håber det var den rigtige beslutning.

Tør jeg spørge hvorfor du valgte at gå udenom foreningen med denne aflivning?

• #3   14. apr 2008 R.I.P Blackie smiley

• #4   15. apr 2008 Stakkels dig kate...... R.I.P blackie....

Men uanset hvad så gjorde du det rigtige.... Jeg føler med dig..... :o(

I ses sikkert en gang ved regnbuebroen.........

Kærlige hilsner og knus....

• #5   15. apr 2008 Michelle..

Nej Blackie var hos Rikke og det var der han snappede efter deres søn da han ville op til sin Rikke...
    Blackie var der en uge ...

• #6   15. apr 2008 Kate W : MIN dybeste medfølelse... føler virkelig med dig hvor svært et valg du har truffet... men jeg kan kun sige jeg bakker dig 200% op....det var det enest rigtige....... på trods af jeg ikke deltager herinde fortiden som alle jo ved ja så måtte jeg lige ind og give dig et stort knus...... du var der for mig jeg er der for dig...

R.I.P. Blackie.......

din plejemor gjorde det rigtige..

• #8   15. apr 2008 AR er da nød til at sikre sig at hunden så også ER død. Det kan da ikke være anderledes. Det er klart at en dyrlæge må bekræfte at denne har aflivet pågældende hund.

• #11   15. apr 2008 Kjelgård..

Uha uha det er dog utroligt som du lige pludselig begynder at være interreset i hundene.
    Jeg kan sige så meget at jeg den 23/2-2008 bad om at i fandt en ny hjem til Blackie da jeg skulle til at køre nat og ikke kunne have Blackie med mig..

Intet og jeg menre intet har i gjort for Blackie.
    Så der kan i også hænge mig ud på at jeg svigtede ham der. !!

Noget andet det er Blackie var ikke blevet solgt, han var ude i nyt hjem og har været der siden lørdag den 5 april 2008.

Nej jeg kunne ikke kontakte nogen på det tidspunkt at jeg fik at vide at Blackie havde snappet efter den lille dreng.
    Jeg tog hjemmefra fredag og kom først hjem søndag kl 22.
    Da jeg møder kl meget tideligt om morgen var der sengetid for mig...

Rikke kørte til dyrelæge i Åbenrå og fik ham aflivet der for mig.
    Inden det skete blev han undersøgt. Dyrlægen fandt ud af han havde hoftedir og at han havde undt.

Jeg har min tlf på lydløs når jeg er på job... Det med at læse og snakke i fon når man sidder i en bil er jeg meget modstander af.. Og da i særdelshed når jeg sidder i en lastbil !!! Jeg har et job at passe og det er der jeg tjener mine penge til at leve for.
    Jeg ha en fritidsinterresse som også tager tid, så jeg kan ikke svare ligeså snart i har skrevet et eller andet til mig.. Det er heller ikke hver dag jeg er her.
    Så vidt jeg husker så siger i selv at i vil have alt på mail.
    Jeg svare Karina når jeg er færdig med denne.. på MAIL...

Kjeldgård... Jeg har ikke hørt spor fra jer siden den 25/2-2008 hvor meget er det lige i intresser jer foir Ribehundene ???
    Jeg kan sige så meget at jeg hver dag i denne uge hvor Blackie var hos Rikke snakkede med hende.. !!
    Hvor meget har i snakket med plejefamilierne ??

Hilsen Kate

• #12   15. apr 2008 Kjellgård for pokker........

LÆS dog hvad kathe skriver..... Hun kunne ikke få fat i jer....... hun har prøvet siden den 23/2-2008........

Hvis hun ikke har kunnet få fat i jer, så har hun jo været nødt til at selv træffe sine beslutninge omkring blackie.

Hun får nyt job, finder selv nogle andre til at tage sig af blackie.....

Hunden bliver undersøgt af dyrlæge, den har en hoftesygdom......

Kathe træffer en beslutning om at blackie ikke skal lide mere, ganske vist udenom AR, men hun kunne ikke få fat i nogen.....

Nu hvor blackie er død, så er du der.... Jeg forundres ved dette syn......

Jeg forundres at du indleder en diskution til et menneske som har stået helt og aldeles alene med sådan et svært valg, specielt herinde....

Det burde vel kunne ordnes jer i mellem........ Ikke herinde hvor blackie skal have et sidste farvel......

Det er umoralskt......

• #13   15. apr 2008 Kjeldgård...

Mail ???
    Kjelgård... Jeg skylder dig en undskyldning... Jeg har skrevet med Karina angående mine briller sidste weekend ellers intet hørt..

• #14   15. apr 2008 Til jer alle ...

Tak for en dejlige varm støtte med den beslutning jeg har taget...
    Desvære uden den der DEJLIGE forening der er der for RIBEHUNDENE og træder på plejeforældrene..
    Pas på jer selv....

Knussss

• #15   15. apr 2008 Kate W : tak og i lige måde.... tænker på dig..... og ja.. resten behøver jeg ikke udtale mig om det ved du alt for godt hvad jeg mener !
    STORT knus herfra ... hundene og mig .

• #16   15. apr 2008 Kjellgård....

jeg troede det stod enhver frit for at tale i en gruppe, så længe man bruger et anstændigt sprog.....???

Jeg begriber ikke at det er tilladt at bruge sådan et sprog i en åben gruppe......

• #17   16. apr 2008 kjelgård.....

Jeg ved ikke lige hvor det går galt, hvor jeg afviger fra emnet......

Tror du bevist leder efter noget, men det er din sag.....

Jeg synes bare godt man kan tale pænt herinde......

Kommentér på:
Blackie er her ikke mere.. R.I.P.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce