{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Skal jeg tage chancen? {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo trænet Rally med Rico i et halvt års tid, og jeg kunne egentlig godt tænke mig at deltage i en konkurrence..

Problemet hhar bare været t dem der bliver afholdt er for langt væk.

Men i midten af maj afholdes der konkurrence i Sorø, og det er ikke langt væk...

Synes i jeg skulle tage aftes og prøve med ham og se hvordan det går?

Han er jo en gammel gårdsanger i lydighed så han kan de fleste øvelser, det jeg nok er mest bekymret for er hvordan han tager det over for de andre hunde når det er mig og ikke min far der er i den anden ende af linen. Men der starter et rallylydighedshold op ude i vores DCH, hvor jeg regner med at starte, men det er vist først i april, så det er ikke mange gange vi når at være med der.

Hvad synes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg tage chancen?
  • #1   31. mar 2008 jeg syntes da du skulle tage afsted.......

god fornøjelse......

• #2   31. mar 2008 Personlig synes jeg at du skal tage med til en kunkurrence. uanset hvor konkurrence forgår.

Det er sjovt og spændende at deltage, og man finder ud af mange ny ting, når man er med som deltager.

Man lærer hele tiden noget nyt, bla. hvordan konkurrencereglerne er og hvordan reglerne fortolkes. selv om man skal bedømme alle hunde ens i de forskellige øvelser som er i programet.

Så derfor er det en udfordring for både dig og din hund.. så bare ta med og deltag..

Du kan også, hvis du kan, tage med en erfarende hundefører med til en konkurrence, hvor du køre med hundefører rundt og kan følge hvordan denne gør.. det lære man også meget af.. og kan hjælpe en selv til at blive en god konkurrence hundefører.

Så tag med...

• #3   31. mar 2008 Lyder m en god ide, ville tage afsted!!

JEg tager afsted til Mix Match med min Indi selvom vi aldrig har prøvet det før!!

• #4   31. mar 2008 Jeg tror også jeg tager aftsed. Jeg skal lige have overtalt min far...

mht afstand så synes jeg ca. to timer i bil er langt at køre for at hunden skal bruges i konkurrence i få mnutter.

• #5   31. mar 2008 Afstand er relativt..

Vi kører gerne til den anden ende af landet for at se konkurrencer og avlskåringer.
    Men det er jo også os selv, der vælger det, og skal ikke have forældre med på ideen ;o)

Jeg ville springe på, hvis jeg var dig.. Også på konkurrencer rundt om i landet, man lærer så meget af det..

• #6   31. mar 2008 Camilse .

Hvis man vil være med, så må man også indstille sig på at kommet til at køre langt.

Jeg kan sige dig. at i gård søndag var jeg selv i konkurrence med Babett, det forgik i Holbæk. og man skal være fremme kl. 06,45.
    Jeg kommer fra sydsjælland så kl. 05,00 kørte jeg hjemme fra...
    Og var først hjemme kl. 16,00.

Men har man den rette indstilling, så er det ikke noget problem.

Så bare op på hesten og ta m,ed.

• #7   31. mar 2008 Vores tur til Mix Match tager også 2 timer, og vi kører også gerne land og rige rundt smiley Samt til Tyskland...

Er helt enig med Babett!

• #8   31. mar 2008 Babett - 4 ÅR "GAMMEL KÆLLING" .

Vi var selv afsted i lige så lang tid igår... Og vi skulle kun til næstved... men nu har jeg jo ingen ambitioner om at han skal vinde en masse. syntes bare de kunne være sjovt at prøve...

Men nu er der tale om at komme fra Vordingborg til Ølstykke..

men som sagt så starter der Rally op hos os selv og jeg tror jeg vil blande mig lidt og få en enkelt konkurrence eller mere...

Kommentér på:
Skal jeg tage chancen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce