{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Skal jeg tage hende med?? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu nærmer tiden sig, jeg skal til at flytte fra x'en af.. Planen har hele tiden været jeg skulle have Money med, min hund.. Men, nu er x'en så begyndt at snakke om Stella så skal væk herfra, for han vil ikke ha hende, han har ikke overskuddet, sir han..

Det er bare svært sys jeg.. Stella er en dejlig hund, men mangler en del træning i at være alene hjemme, gå pænt og hendes adfærd overfor mænd har ændret sig meget... Hundene har været sammen i snart et år, så synes næsten det er synd at skille dem ad, men åhhh alt det arbejde der ligger i det med Stella gir mig ikke ligefrem kæmpe lyst til at tage hende med.. Jeg blir jo enlig mor, med fuldtidsjob og en hund som også kræver motion.. Skal jeg finde et godt hjem til begge tøser eller kan jeg skille dem ad? Eller, tror I miraklet kan ske og jeg kan få en go hund ud af Stella??? .Jeg havde sågar overvejet at få Lillen ud for at hjælpe mig, for I Guder jeg elsker de to hunde og jeg vil gøre meget for dem og for de kan blive sammen, jeg magter bare ikke at få splittet en lejebolig ad, samt møbler eller have en hund i bur resten af hendes liv, bare fordi der ikke er gjort nok for hende i starten...

Ja har bare lige kastet lidt ud i forummet for at få andre øjne på sagen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg tage hende med??
  • #1   26. dec 2007 jeg tror sagtens du kan få en god hund ud af hende,,, nu ved jeg ikke hvordan det har været hos jer, men i mit forhold hvor jeg også lige er flyttet fra, var min hanhund enormt sur og muggen, og man kunne ingenting med ham,,, nu har jeg været flyttet i en uge og den hanhund jeg har nu er slet ikke den samme,,

men selvfølgelig hvis du ikke har overskuddet er det også vigtigt at erkende, jeg er jo trods alt kun mig selv og 2hunde

• #3   26. dec 2007 Altså hvis du ikke tror du kan overskue barn,fuldtidsjob og 2 hunde , er det bedre og gå af med den ene hund eller begge . For både barn og hunde skal have opmærksomhed nok jo .. Jeg ved hvor meget det kræver og have 2 hunde, og så et barn oveni .. Hold da op .. smiley

Håber du finder på noget .. smiley

• #4   26. dec 2007 det er en svær situation hmm... Jeg synes du skal give det et forsøg med at tage dem begge og hvis du så med tiden må erkende det ikke går med bella eller dem begge må du finde et nyt hjem til dem... Så har du i hvert fald gjort alt du kunne, og det gør vel også valget lidt nemmere end at flytte uden hundene og så spekulere om det var den rette beslutning..

• #5   27. dec 2007 Ja i har nok ret.. smiley Stella må ryge, men det er sgu måden han vil af med hende på, der gør jeg overvejer at tage hende med! Nok er hun en misforstået hund, som indtil videre har kostet mig små 30.000 kr i ødelagte ting, men hun er satme en del af familien, og jeg vil ikke være med til hun blir indleveret på et internat og så skid hul i hva der sker med køteren efterfølgende!!!

Det kan jeg ikke byde hende, for hun er så blød, at hun vil knække... Plus jeg vil da sikre mig at de nye ejere ved at hun kræver træning, at hun er en hund som ikke har fået hvad hun fortjente da jeg allerede her måtte give op med at være mor for 2, træne to hunde, være langtids-sygemeldt osv.. Men jeg fortryder, for hun er nu en dejlig hund, og samtidig hader jeg vitterlig min x for det! Det blev hans hund da jeg tog Money med hjem, vi aftalte at vi skulle træne hver i sær vores hund, mens den anden passede sønnen, men nej, han opgav! Da Stella havde spist sofaen gik han endelig med til at få rådgivning fra Lillen af, jeg skrev til hende, men om manden har ringet, aner jeg ikke! Ved også han har læst en del bøger, men de problemer Stella har, kan satme ikke løses ved at læse en bog!!!

Hootchie og Modesty: takker.. Ss

• #6   27. dec 2007 Hootchie ja jeg mener også at jeg hellere ville have hende aflivet end internat... Men Thomas har jo besluttet sig, medmindre jeg finder et andet hjem til hende.. Så er det igen mig det hænger på!, fordi jeg ikke bare kan sende hende afsted.

• #7   27. dec 2007 Hootchie jeg fatter ham heller ikke. Han siger at han ikke får tiden til hende når vi flytter.. Øhhh hvordan har han så tiden til hende nu!? Og hvorfor helvede valgte han så at få hund dengang??? Men ja, han gjorder det samme med sin x, hun har i dag deres to rottweilere som ellers var hans, men han magtede dem ikke, )de splittede sjovt nok også alt ad... :() da hun flyttede, så hun tog dem med...

Kommentér på:
Skal jeg tage hende med??

Annonce