{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

savnet... {{forumTopicSubject}}

jeg sad lige og kigget på bamses profil hans billeder... det er snart et år siden at min bamsebjørn blev aflivet... sad og kigget på hans billeder hans kære øjne og den store næse som så tit har møffet til mig... sidder og græder ... hvordan kan det være at den tomhed altid vender så stærkt tilbage så snrt man tænker på dem... jeg har jo også min lilel milo og elsker ham... men det er som om at han kan bare ikke give mig det samme som bamse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  savnet...
  • #1   28. feb 2008 Jeg selv har haft en del hunde gennem mit ikke så lange liv, og de har hver især haft en helt fantastisk personlighed... jeg savner dem alle virkelig meget... men nok mest mollie da hun er den seneste der er væk... jeg savner virkelig at have en hund omkring mig, men desværre bor jeg et sted lige nu hvor jeg ikke må have hund...

Men puha hvor det skærer i hjertet og se på billeder og videoer af de kære vappere der desværre har måtte forlade denne jord...
    gensynsglæden blir stor engang når tiden er inde for os...

• #2   29. feb 2008 det faktisk rigtig rigtig dejlig... at vide at i har det på samme måde for de fleste siger jo bare get over it... men det kan man bare ikke *S*

• #3   14. mar 2008 *ss' tak

Kommentér på:
savnet...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce