{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Savnet......! {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender det at have mistet sin hund?

Jeg har lige mistet min den ene. Og savnet er bare så utrolig højt. Jeg kunne tude i døgndrift. Har lidt ondt af mig selv lige nu.
Selv om min kære mand har givet mig en ny hund og jeg stadig har tæven, så er det bare ikke det samme.

Ville sådan ønske at jeg kunne lave om på det hele.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savnet......!
  • #1   4. dec 2007 Alt for godt... Mistede min Kenzo - savner ham stadig og havde også bare lyst til tudetur konstant og får tårer i øjnene og en klump i halsen nu jeg tænker på ham... :'o(

• #2   4. dec 2007 Channie. Ikke nok med jeg lige har mistet min hanbasse, men jeg mistede min første hund, Kenzo i januar. lidt sjovt det er samme navn.

• #3   4. dec 2007 Mistede min dejlige Nemo 22 sep. og savner ham så meget. Kan stadig græde over at han ikke er her mere.

• #4   4. dec 2007 Åhh, minder mig om at min bedste venines ældste hund skal aflives på torsdag smiley

• #6   4. dec 2007 Den 27. november for 3 år siden måtte jeg tage afsked med min gamle pige, hun er stadigvæk meget savnet her hjemme og jeg kan sagtens fælde en tåre, når jeg tænker for meget på hende. Hun var i mit liv i 12 uforglemmelige år. Så jeg forstår dig fuld ud..
    En ny hund kan ikke erstatte de føleser du havde for din anden hund, men den kan give dig en masse nye dejlig oplevelser..

• #7   4. dec 2007 Kender det udemærket godt. det er son at miste et familiemedlem. vi mistede vores elskede hund for 4 år siden pga. kræft. Det var så forfærdeligt de næsten mange uger, fordi vi ingen hund havde. Vi mangelde den utroligt meget, og fik hurtig fat i en ny hvalp- Slv om vi er kommet til at elske den lige så mget er det aldrig den samme hund smiley

• #8   4. dec 2007 mistede min "gamle" mini-max da han kun var ½ år... han havde dårlige bagben...
    han var så dejlig, savner ham stadig...

• #9   4. dec 2007 uha.. ja jeg måtte aflive min første hund i august.. han blev kun 3½ år.. smiley

Fik mig så en ny hvalp for 2 mdr siden ca.. en rottweiler.... Og det har hjulpet mig RIGTIG meget.. selvom jeg ser rigtig meget af Tyson i den lille nye hvalp, og jeg sku lige sige til mig selv, at denne hvalp (zeuz) ikker ER Tyson.... kunne mærke på mig selv i starten jeg ville have at han var som Tyson, min gamle dreng...

Jeg savner tyson og græder stadiig når jeg tænker på ham....

• #10   4. dec 2007 Savnet er SÅ stort. Jeg mistede min helt fantastiske Bertha i fredag de. 30/11´07, hun blev aflivet på operationsbordet, efter kun knapt to dages sygdom.

Livet er bare så utrolig uretfærdigt, jeg fatter heller ikke hvorfor jeg så pludselig skulle miste min allerstørste skat. Sorgen er bare så stort jeg tuder næsten i døgndrift, der er minder ved alt hvad jeg foretager mig, og det gør det bestemt ikke nemmere at hun var med mig overalt. Så intet sted uden minder. Men jeg er taknemlig for den korte men vidunderlige tid vi havde sammen.

Til alle jer andre der har mistet, så føler jeg med jer alle, jeg håber i kommer igennem jeres sorg på bedst mulig vis, når i hver i sær er klar til det. Jeg glæder mig til den dag jeg kun mindes alt det fantastiske, og har glemt de sidste sørgelige dage.

• #11   4. dec 2007 Sagde farvel til min elskede Cherie i lørdags. Men hendes tid var kommet og hun havde haft en godt liv. Det er med at tage afsked imens hunden har et værdigt liv. Men for pokker det er underligt at hun ikke er her mere.

• #12   5. dec 2007 Ja, vi "mistede" vores shæfer gennem 9 år sidste år 1 juledag, han fik juleaften med, men havde det dprligt. Han blev aflivet ;( det er trist uden ham, jeg puttede hgam hver aften, selvom han var min mors hund betød han rigtig meget for mig. Jeg græd ikke da han blev aflivet, men det var tæt på. Jeg savner ham stadig selvom det er et år siden nu. Han havde noget med leveren vist, og havde vist for lidt røde eller var det hvide? blodlegemer.

• #13   5. dec 2007 Da vi måtte sige farvel til vores gamle hund får omtrent halvandet år siden, fungerede jeg ikke i tre uger. Jeg var ikke uden for en dør, og kunne ikke andet end at tude..

Jeg vidste godt, jeg ville tage det slemt, men det kom bag på mig, at jeg ville blive så ødelagt.

Jeg savner ham stadig, men er kommet til tåls med, at han var gammel og at vi havde haft mange gode timer sammen. Han var min soulmate og vil blive ved med at være det...

• #14   5. dec 2007 Jeg vil også lige tilføje, at vi fik en anden hund tre måneder efter vi måtte sige farvel til Meck - og der gik faktisk det meste af et år, før jeg for alvor fik ham ind under huden.. Om han kommer helt derind, hvor Meck var, det vil tiden vise ;o)

Kommentér på:
Savnet......!

Annonce