{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Måtte bare lige af med det {{forumTopicSubject}}

Som nogle måske læste i et forum jeg oprettede så blev Freja pludselig syg. Hun blev lam i bagpartiet og de troede det var hjernehindebetændelse og hun blev derfor cannet og fik en masse medicin. Det hele startede i onsdags og canning og mere medicin starede i fredags. I morges kl 6.23 døde Freja i min mors arme. Der var ellers gode tegn efter medicinen, men pludselig blev det værer og på 6 min blev hendes vejrtrækning anderledes og hun udånede. Freja er den sorte hund som er i mine profil billeder sammen med Lupe. Freja var oprindeligt min hund. men da jeg så flyttede hjemmefra syntes mine firældre der var så tomt i huset og blev enig med dem om at hun sku bo hos dem og ikke i en lejlighed. Jeg flyttede ikke langt væk fra mine forældre og selvom jeg siden fik Lupe har jeg tit taget forbi og gået gode ture med begge hunde og Freja og Lupe legede så godt sammen. I morges hentede mine forældre mig så vi kunne kører til dyrlægen af aflevere Freja. Hun skal muligvis opduceres da de på ingen måde har kunne finde en årsag til hendes pludselig sygdom. Canningen viste ikke noget. Hun blev kun 4 år. Elskede bare den hund og er bare så ked af det. Jeg måtte bare lige af med det,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måtte bare lige af med det
Kommentér på:
Måtte bare lige af med det

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce