{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Vi måtte lige til dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Floyd havde muligvis været en tur i brændenælder med ørene, igår ville han helst bare sove hele tiden.

Da det foresatte imorges fik jeg en tid hos dyrlægevagten.

Hun ville tjekke om det var fremmedlegeme i ørene, eller noget var sprunget, Floyd ville absolut ikke have noget i ørene og pev, hver gang man rørte ved dem.

Så han fik en let sedering, det gav lige en masse "minder" fra Fie´s aflivning.

Der var ingen ting i ørene, og intet sprunget, så nu står den på øredråber og han fik et skud binyrebakomol.

Det var lidt "sjovt" at se, da han var let bedøvet, halen kørte hver gang han hørte vores stemmer.

Han skulle ligge i venteværelset til "opvågning", eller det var ikke nødvendigt, lagde ham på gulvet og han hørte en anden hund, som et slag med en tryllestav, stod han på benene og vi fik lov at gå igen *GG*

Nu har han kørt på i over 4 timer, så han er helt frisk igen *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi måtte lige til dyrlægen
  • #2   23. okt 2011 åhh god bedring til ham - og minder han bare det mindst om min charlie så må man besøge dr. dyr engang i mellem i hvalpetiden - der var så meget gang i min charlie at det altid skete et eller andet - han skulle se alt og prøve alt og det skulle helst foregå med 110km i timen - og ja så ender let i brændnældebed, med at komme til at bide i en brændmand, med at spise en fuglebolle, åbne alle julegaver og spise en hel æske likørmarcipan :o)

rigtig god bedring til ham - det lyder som om han snart er på toppen igen :o)

• #3   23. okt 2011 Tak, han er helt på toppen igen.

CMP, ja alt foregå med 110 i timen, så det er nok ikke sidste gang, kunne han bare lade de numre i hverdagen, så jeg kan bruge min egen dyrlæge

• #5   23. okt 2011 Tak, Fie måtte desværre aflives for 2 måneder siden, var nødt til at træffe den beslutning i hensynet til hende, hun er meget savnet.

Floyd holder mig i fuld gang og det gælder om at "nyde" de gange han sover i løbet af en dag *G*

Kommentér på:
Vi måtte lige til dyrlægen

Annonce