{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Nogen der ved hvorfor ? {{forumTopicSubject}}

Efter nytårs aften, er shiva blevet bange for alt hvad der lamer. Hun er 5min. om at se om der er "fri bane" for at gå ud og tisse. Når hun så endelig er gået ud, så fare hun sammen hvis der kommer en høj lyd, eller hvis der ligger en spand, og den begynder at rulle , bliver hun så bange, at hun løber ind, og vil ikke ud igen ..
Jeg synes det er så synd for hende, bliver så sur på mig selv, over at vi ikke gav hende en sove pille nytårs aften, men dr. dyr sagde at der kunne komme alle mulige bivirkninger ved det, så prøvede uden. Shiva var så bange, hun kravlede hen af gulvet, og kunne slet ikke finde ro ..

En anden ting er :
hun er i løbetid nu, og lige fra starten af, pev hun hele tiden, jeg undersøgte om hun skulle tisse, det skulle hun ikke, tjekkede om hun var tørstig eller sulten, det var hun heller ikke. Jeg ríngede til dr. dyr , for det kunne jo være at hun havde menses smerter eller noget , hun kom til undersøgelser, og der var ikke noget galt .
Der gik nogen dage, og hun pev ikke ..
Men nu er hun begyndt igen. Om morgenen piver hun, jamen så kommer hun lige ud og tisser, og vi går i seng igen . Men hun bliver ved med at pive, lige indtil en af os er stået op, så holder hun op, og kan selv ligge sig til at sove.. Når hun så vågner igen, går hun og piver hele tiden. Så kæler vi lidt med hende, og hun stopper . Men så går der ikke ret lang tid, før hun begynder igen .
Kan det være fordi hun er i løbetid at hun går og klynker ?

Håber i kan hjælpe mig ..
Halesving & potedask fra os .
Og fortsat god weekend til jer alle ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der ved hvorfor ?
Kommentér på:
Nogen der ved hvorfor ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce