{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Min dumme dejlige boxer :o) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige fortælle om vores skrækkelige tur på stranden i går... Vi gik og hyggede på stranden, Ally havde fundet en bold og løb rundt og legede med den. Pludselig røg den i vandet og Ally løb selvfølgelig efter den, men der var fralandsvind, så før vi fik set os om, var bolden drevet ud med Ally bagefter. Jeg kaldte på hende, men hun ville jo have bolden med, så hun fortsatte, og hver gang hun forsøgte at tage bolden i munden, så skubbede hun den bare længere ud. Jeg løb ud i vandet, men kunne ikke nå at få fat i hende. Vandet var jo ret koldt, så jeg panikkede fuldstændig over at hun ikke reagerede, for til sidst kunne vi næsten ikke se hende mere, kun bolden der hoppede rundt på bølgerne. Min kæreste ville svømme ud efter hende, men han begyndte at få kramper på grund af kulden, så måtte gå ind igen. Så der stod vi ellers der og råbte og skreg, selvom hun var så langt ude, at hun ikke kunne høre os, men hvad skulle vi gøre... Hun var nok i vandet i et kvarter og det var det værste kvarter i mit liv, var sikker på vi aldrig skulle se hende igen. Men pludselig må hun have tænkt, at det blev for hårdt, så hun vendte om! Hun var så langt ude, at vi bare kunne se hendes hvide blis i hovedet komme nærmere, så min kæreste gik ud igen, og løftede hende ind da hun kom så tæt på, at han kunne nå hende. Hun blev helt slap da han løftede hende, hun var så træt og rystede af kulde! Så vi drønede hjem og så kom hun i et langt varmt bad, gnubbet tør og bagefter blev hun puttet foran radiatoren med 2 dyner. 3 timer efter stod hun klar og ville ud og gå igen, den lille bandit ;o)
Men det var frygteligt, er sikker på hun kun klarede den, fordi hun er en fysisk stærk hund, i rigtig god form, og så har vi gået meget til svømning de sidste par år. Hun plejer altid at komme når vi kalder, men det med lydigheden glemte hun alt om, den bold skulle bare med ind...
Så det var en uhyggelig oplevelse der heldigvis endte godt :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min dumme dejlige boxer :o)
  • #1   15. jan 2008 Pyha, kan godt forstå I var bange! Fjollede hund altså:-) Men hvor var det godt hun vendte om inden hun blev alt for træt og kold.
    Har hørt om det før - heldigvis går Astro kun til "navlen", og vil bestemt ik i vandet hvis der er bølger:-)

    Godt at hun kom hjem i god behold:-)


  • #2   15. jan 2008 Ja, det var godt, hun benytter sig også godt af det, for jeg giver hende næsten lov til alt nu. Man finder lige pludselig ud af, hvor meget man ville savne sin hund, hvis den ikke var her mere... Tror hun var i det kolde vand i næsten et kvarter, utroligt hun kunne klare det!

  • #3   15. jan 2008 Ja det kan jeg godt forstå, og de er snu de små hundebasser:-)
    Jeg kan slet ik forholde mig til hvis Astro ik var her mere...
    Helt vildt at hun ku klare så lang tid - de er skisme seje altså!


  • #4   15. jan 2008 Ja, det har vi også snakket om bagefter, der var ikke mange hunde der havde klaret den. Men omvendt, så tror jeg heller ikke der er mange hunde der ville være blevet så optaget af en bold, hun hørte jo slet ikke efter, havde kun bolden i hovedet.

Kommentér på:
Min dumme dejlige boxer :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce