{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Hunde syge. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Begge mine hunde.
Rollo = Labrador retriever
Maloue Golden Retriever
Er syge.
De brækker sig. Og ser helt "færdige" ud i øjnene. De vil hverken spise eller drikke.
Det er startet idag. Og der var ingenting at mærke igår.
De er egentlig også friske nok når de først kommer udenfor.
Men det er jo ikke normalt at en retriever ikke vil spise.

Er der nogle af jeres hunde som også er syge. Så det måske er en virus i omløb?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde syge.
  • #1   14. jan 2008 Malou*

• #2   14. jan 2008 nej men min dyrelæge har sagt en gang min have det sådanne at jeg skulle prøve med at give den kylling og ris sammen

• #3   14. jan 2008 Ja.
    Det sagde de også til mig.
    Men de vil ikke spise.
    Prøver lige at se dem an i løbet af dagen.

• #4   14. jan 2008 De fik noget kød igår.
    Tror det er det,
    Men jeg har ikke råd til dyrelæge lige nu., Skal flytte på fredag. og er kun 18 og på su. Så lejligheden har kostet mig det hele i den her måned. Ved godt det ikke er særlig smart. Men desværre for sent.
    Men vil se dem an indtil i morgen. Og hvis de er syge der. Må jeg jo tage til dyrelæge.
    Men hvis det går i sig selv igen. Vil jeg ikke bruge penge på det.

• #5   14. jan 2008 De har IKKE tynd mave.
    Min Labrador har brækket sit mad op her til morgen. Og min Golden brækkede sig tidligt i morges, inden hun fik mad. Så det er galle der kommer fra hende. Der er ingen af dem der har tynd mave.

• #6   14. jan 2008 Det er desværre ikke dem alle der vil det.
    Hvis bare de ville. var problemet ikke så sort.
    Men Malou har haft det før. Og der sagde de bare at hun skulle have kogte bønner, kødboller og ris.
    Men hun kan ikke lide ris. Hehe.
    Og idag har hun ikke villet spise sin mad.

Men man kender det jo fra sig selv. Vi har jo heller ikke appetit, hvsi vi er syge.

• #7   14. jan 2008 Jah. det tror jeg også de kommer til. hvis de ikke vil spise.

• #8   14. jan 2008 Jeg har hele tiden haft ansvaret for dem.
    De har jo været mine hele tiden.
    Men jeg har jo snakket med en dyrelæge. Og de siger diæt kost, bestående af kogte bønner, ris og kødboller.
    Og så se dem an til i morgen.
    Mit spørgsmål var jo bare om der var nogle andre der havde syge hunde. så der måske var en virus i omløb.
    Der er jo ingen grund til at tage tildyrelæge, hvis de er raske i morgen.
    Sådan var det sidst.

• #9   14. jan 2008 tak. havde ikke hørt torskerogn.
    Tror heller ikke jeg skal være så nervøs som *Den Sorte Fenris Ulv ; mener.

• #11   14. jan 2008 Hej alle.
    Jeg har snakket med min dyrelæge.
    Som jeg også har skrevet.
    De siger at hun skal have diæt kost, og også A38 hvis hun stadig har det dårligt i morgen.
    Og så skal hun have kogt koldt vand.
    Dyrelægen nævnte ikke engang for mig at jeg skulle komme derop.
    Jeg skulle bare ringe til dem igen i morgen. Så det gør jeg.

Nej. hun har ikke spist en mus. For jeg er altid ved henne når hun er ude, da jeg bor i lejlighed.
    Men hun fik noget kød igår, af min hundetræner, så jeg regner med at det måske er det.

• #12   14. jan 2008 Det håber jeg godt nok også.
    Det er ikke sjovt at se hende sådan.

• #13   14. jan 2008 Tak for det.
    Nej. det er bestemt ikke sjovt.
    Hun har lige spist lidt pasta med bønner og kødboller. Og så er hun blevet luftet.
    Rollo er helt på toppen igen. Det var bare en engangstur.

• #14   15. jan 2008 hej
    Min hund har haft Kennelhoste. En slags influenza hvor de kan blive sløve og trætte. De brækker nogle hvide slimklatter op. Det smitter nemt når hunde er sammen ex i kennel eller til træning.
    Hilsen Pernelle

• #15   15. jan 2008 Hej alle.
    Så tror jeg det er det der kennelhoste.
    For det var nemlig store hvide slimklatter der kom op, og så sov de hele dagen.
    De begge to har sovet fint i nat, og ingen af dem har brækket sig mere. Så det er jo bare rigtig godt.
    De var nemlig til hundetræning i søndags. Så de kan jo nemt være blevet smittet.
    Dyrelægen tog det jo heller ikke så tungt, så det er nok ikke så alvorligt.,
    De har det begge fint nu. Og Malou har spist tørfoder idag. Hun vil stadig ikke spise pasta eller ris. Selvom jeg putter kogte bønner, kødboller og tun i.
    Tak for hjælpen til alle.

• #16   15. jan 2008 Hej Rikke.
    Dejligt at høre at andre også har det. (altså ikke ondt ment) Og har fået den samme besked.
    Mine hunde har lidt tynd mave. Men det er bestemt ikke slemt.
    Har set når de har rigtig tynd mave. Hehe.
    Så nu skal det bare gå fremad.
    Og så får de noget A38. Det sagde min dyrelæge nemlig også smiley

• #17   15. jan 2008 nej ikk af nogle af vores har haft det sådan!

men god bedring!

• #18   16. jan 2008 Christina t:
    Hvis de hoster meget og bliver hurtigt forpustet samt får hosteanfald under løb, så kan det sagtens være kennel hoste.

• #19   17. jan 2008 Hej alle.
    Som jeg har skrevet en gang før, så er mine hunde raske.
    Men tak for rådene.

• #20   18. jan 2008 Min Fie havde også en dag, dag hvor hun kastede op, og havde tynd mave. Hun spiste godt nok lidt, men 5 min efter kastede hun op, og tynd mave da vi gik ud. Men dagen efter var der ikke noget.Så jeg trode osse det var en virus. Det skal lige siges, at både min mand og jeg havde en omgang med med snottet næse og løbende øjne, og appetitløshed.. Men godt det er ovre nu, ikke sjovt når man selv og ens dyr er dårlige.

• #21   18. jan 2008 Det er præcis det samme som der var med mine.
    Og vi var også lidt dårlige allesammen.
    Men kan en hund smitte en menneske?

• #22   18. jan 2008 Jeg skal ikke gøre mig klog på det, for jeg har aldrig hørt om det før. Men jeg syntes det er pudsigt at man har det sammen alligevel. Håber der er nogen der er klogere end jeg, til at give os et svar smiley

Kommentér på:
Hunde syge.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce