{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunden tisser op ad mit tv bord
  • #1   5. jan 2008 han hunde marker jo og det er jo så det han gør hjemme ved dig.
    han kan vel parre hende så snart han er kønsmoden det er han vel ved at være nu

• #2   5. jan 2008 Han kan parre nu, når hans sten er faldet ned. Og en tæve kan blive drægtig når hun har løbetid. De fleste hunde kommer i løb hele livet. Det er ikke ligesom os mennesker der kommer i overgangsalder smiley

Så adskil hundene når tæven er løbsk.

• #3   5. jan 2008 Det vil altså sige han bliver ved med at tisse op ad mine ting, jeg vasker ellers af med det samme når han bliver taget i det.Så er det også slut med de to sammen alene.Så må mor her vogte over den gamle pige.Hun plejer at komme i løbetid i januar dvs nu, så må han jo blive hjemme ved sig selv.

• #4   5. jan 2008 ja han kan godt risikere at han bliver ved han er jo en han hund:-)

• #5   5. jan 2008 hjælper det på tisseriet hvis han bliver kastereret? det vil min datter ikke have, men noget må der jo gøres.

• #6   5. jan 2008 Nu er jeg lidt sur, han har lige været ude to gange og blivet luftet og har tisset ude, og nu tissede han på gulvtæppet lige foran min tæve.

• #7   5. jan 2008 jamen kan hun ikk bare lade ham blive hjemme? hvis hun ikk vil kastere ham?

• #8   5. jan 2008 Er han ellers renlig?? Jeg synes 7 mdr. er gammel når han ikke er renlig endnu. Vi købte et rengøringsmiddel der hedder SUPER10, som tager alle baktereier, men udover det tager de lugten for hunden. Altså hvis du gør rent i ajax (som rigtig mange gør) så lugter hunden det som om at det er hundetis, det kan være svaret på hvorfor han bliver ved med det. Bastian har aldrig tisset inde siden vi er begyndt at bruge super10. Tror også sagtens det kan være noget dominans eller for at få opmærksomhed. Nogle hunde prøver at få opmærksomhed på de mærkeligste måder: sætter sig foran fjernsynet, gør, laver ryste bevægelser i din kurv så det larmer osv. Det kan evt også være derfor?? Han skal bare ha en masse ros og godbidder når han tisser udenfor, og skæld ud hvis du tager ham i det indenfor.. Hvis du opdager det senere kan du ikke skælde ham ud, for så ved han ikke hvad han bliver skældt ud over. Det er i hvert fald sådan som vi har gjort det, og det virker rigtig godt!!!! Håber du kan bruge det. Mvh Julie

• #9   5. jan 2008 tak for alle jeres gode råd

• #10   6. jan 2008 Han løfter ben og strinter fordi han vil være dominerende.
    Han mangler lederskab fra flokkens leder.
    Hvergang han viser tegn til at ville strinte skal i komme ham i forkøbet og lave en øvelse evt. sit med ham og belønne ham når han sitter.
    Små racer bliver hurtigere kønsmodne end store og han kan sagtens være kønsmoden i den alder, selvom han stadig er en strid teenager.
    Det er min opfattelse.

• #11   8. jan 2008 du skal bruge noget helt specielt rengørings middel, så hunden ikke kan lugte dens egen urin efter rengøringen.
    Se eventuelt hunde programmet "hunden eller jeg" hver torsdag kl. 21.15 eller 21.30 enten på dr 1, tv2 eller tv3. - kan jeg ikke lige huske helt hvad tid og hvad kanal. Det er SUPER godt. man lærer en masse om hunde, renlighed, adfærd osv.. Og eftersom han er 7 mdr. burde han være nogenlunde renlig.
    Vi har selv en hanhund på 7 mdr nu, og der sker kun uheld hvis han er meget opkørt, eller hvis han har drukket for meget vand i forhold til vores gå ture.
    Om natten går han altid ud på avisen og skider og tisser, og det gør han også mens jeg er i skole. HVIS han laver et uheld på gulvet eller gulvtæppet , har vi skældt ham ud lige fra lille af (altså først da han var omkring 3 mdr hvor han begyndte og kunne forstå skæld ud) og sker det nu, går han over i kassen og skammer sig af sig selv, fordi han ved at det må han ikke. Så du skal sætte dig noget mere i respekt, og det skal din datter også, da det er en hanhund (en strinter), og hvis han ikke har en leder der bestemmer at det skal gøres ude og ikke inde, så vil han blive ved resten af livet. Det kan sagtens være en form for dominans da han gerne vil være leder i huset, og gerne vil se hvor han har dig og din hun-hund ved f.eks. at tisse lige foran jer, det er meget vigtigt du siger fra. Tro mig, det kan godt lykkes og gøre en hanhund renlig. smiley

Det var bare et lille fif.
    Held og lykke.

• #12   8. jan 2008 og husk på, fang ham imens tisseriet sker og skæld ud, og ikke efter. ignorer det efter, for der ved han ikke hvad han får skæld ud over.

• #13   8. jan 2008 mange tak for de gode råd, jeg går igang med det med det samme.

Kommentér på:
hunden tisser op ad mit tv bord

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce