Hunden tisser af glæde {{forumTopicSubject}}
ja... som overskriften siger.. Jeg har en tæve som jeg har fået for en måneds tid siden hun er lige fyldt 5 mdr og er renlig, næsten da, der sker ikke ulykker om natten og ellers i hverdagen er der heller ikke noget og hun er god til at gå til døren hvis hun har drukket lige lovlig meget vand og ska tisse kort tid efter igen men når jeg så gejler hende op til en smule leg og hun bliver lidt for ivrig og lidt for glad når jeg finder ''mors lille piiiie baby stemme frem'' bliver hun enormt glad og det skal hun da self også have lov til men så kommer hun til at tisse, hvilket er ret træls i længden og jeg har prøvet med at skynde mig ud med hende lige efter og jeg har prøvet at gå med hende i 2 timer inden ''lege tid'' og det hjælper lige meget...
er det noget der forsvinder med tiden eller noget der på en eller anden måde kan trænes væk?? jeg har haft et par hunde før man aldrig en der tissede af glæde og det er ikke så forfærdelig længe siden hun har været til sundheds tjek og der fejlede hun intet og var i tip top til UG... nogle der har nogle gode råd??
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Min gjorde det også, da han var yngre. Det var især, når man kom hjem, så skulle man lige beholde skoene på, ellers fik man våde strømper Jeg ventede bare med at hilse på ham, til han var faldet helt ned igen.
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
De vokser fra det
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.786
Det stoppede helt af sig selv ved 7-8 mrd. alderen
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 249
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 249
jul 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 122
og jeg har lige fået nyt teleselvskab og bor ude på lars tyndskids mark og har self ikke Netdækning på mobilen så har ikke haft mulighed for at ringe til dr.dyr og gider ikke skifte da jeg flytter i denne uge ind til byen så bor jeg også kun 300 meter fra dyrlægen altid praktisk ^^ og en af de få grunde til jeg flytter ind til byen
Hunden tisser af glæde