{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til de hårløse
  • #1   29. dec 2007 Paskal får tørfoder (Specifik), men også lidt raster eller lidt leverpostej mad, han får lidt hver aften men ikke meget, det er mest tørfoder.

• #2   30. dec 2007 Jessie får lidt af det hele... Egentligt var det ikke min mening at hun skulle have tørfoder, men da vi også har to katte - så kan hun ikke lade deres tørfoder stå....
    Jeg syntes hun har en kæmpe appetit... måske også fordi at hun ikke kan have at kattene spiser "hendes" mad... : )
    Jessie har ind imellem problemer med uren hud... jeg tror det hænger sammen med hendes hormoner - men sikkert også med kosten. Kennelen hvor hun er købt mener det er "pubertetsbumser" da hendes far led af det samme, som "teenager".

• #3   8. jan 2008 Kalif får tørfoder fra royal canin, den som egentlig er bestemt til shih tzu, han har ikke haft en bums siden han begyndte på den, og der er ret meget protein i , så han ikke bliver mager og pelsen forbliver blank.

Prøv evt. ikke at lade hende få andet end "hendes" mad i fx 30 dage, jeg tror, det er fordi hun får kattemad, og sikkert godbidder, med hendes alder burde hun længe være færdig med "pubertetsbumser"- alle hunde har forresten bumser, det er bare fordi vores hunde ingen pels har, at det er så træls..

Kommentér på:
Foder til de hårløse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce