{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Ny på siden og indkøb. {{forumTopicSubject}}

Hej til alle jer andre Bichon Havanais ejere.

Jeg er ny her på siden, men er sikker på at jeg her kan få en masse hjælp, gode råd og hygge med jer andre.

Vi har lige købt en lille Chili som vi først kan hente d. 13. nov. vi besøgte hende igår og hvor er hun bare dejlig.

Det er vores første lille langhårs hund og vil derfor gerne vide hvad vi skal indkøbe af div. plejeprodukter og andet.

Den familie vi har købt hunden af har givet os en masse råd og vejledning, men med fleres mening kan vi selv vælge og sortere.

Mange vuf fra Maibritt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny på siden og indkøb.
  • #1   8. okt 2007 Jeg fik ikke spurgt om plejeprodukter, men vil hel klart gøre det næste gang vi skal på besøg eller sende dem en mail.

Der er jo tid nok, men lige nu vil jeg gerne bruge tid på Chili og det kan jeg kun ved at forberede og indkøbe ting til den lille skid :o)

• #2   8. okt 2007 Hej Maibritt.
    Ja, et stort tillykke med din lille nye havaneser. Du må være ved at gå til i spænding og glæder dig for vildt til d. 13 november .. Nøj der er lang tid til .. Thi hi ...

Jeg har købt en del hundeartikler på Tholo.dk , der kan du sidde stille og rolig og kikke og bestemme dig .. Der er alle de rigtigt kamme osv som du skal bruge..

Jeg er sikker på at din opdrætter gerne vil lave en liste til dig, hvis du beder om det.. Det var jeg heldig og få, og det var alle produkter fra denne hjemme side ..

Men jeg vil sige at det vigtigste som du har hjemme når du får din lille nye, er en god stål kam, den kan du klare dig med i rigtig lang tid.. Det kunne jeg ihvertilfælde..

Held og lykke med den, og giv lig et pip på siden her når du får lagt billeder ind ik ?? Hej fra Dorhte

• #3   8. okt 2007 Jeg vil jo så sige at man ikke kan komme i bund med en børste, og ej heller mason person børsten, for den har jeg også.. Min hund har så meget pels og underuld, så jeg kan kun komme helt ind til huden med en kam .. Og det er bare så skrækkeligt og opdage en af de onde knuder .. Jeg hader dem, men efter jeg kun bruger kam er de der næsten ikke mere :o)
    Men som du siger, så er vi så forskellige og det er vores hunde jo også .. Thi hi ... heldigvis for det ... Dorthe

• #4   9. okt 2007 Tak for alle de gode indlæg, hvor er jeg glad for at jeg faldt over denne side.
    Hurraaa for nettet :o)

Jeg har en sele fra da jeg var ude med min forhenværende indekat første gang og den vil passe perfekt til det lille pus.
    Jeg vil helst have sele da jeg synes det virker mere behageligt for hunden.

Jeg har læst flere steder på nettet at den der mason person børste nærmest er uundværlig.
    Det er noget af en udskrivning med de forskellige pleje ting man skal skaffe sig, men de fleste er heldigvis kun en engangs udgift.

Men jeg er sikker på Chili er det hele værd og nøj hvor jeg glæder mig til at hun kommer hjem, jeg er lige ved at gå til.

Vuf fra Maibritt og Chili.

Kommentér på:
Ny på siden og indkøb.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce