{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er for vild
  • #1   22. sep 2007 Jeg brugte den med knæet til lysa for det med at vende sig om og gå den anden vej prallede af på hende så gik hun bare og nappede en i benene smiley

• #2   22. sep 2007 altså ok hehe... men nej vi har ikke hejn i haven da han springer over det ? vi har et andet hej forhan huset som er 130 og det hopper han også bare over ?

• #3   22. sep 2007 Lær den komandoen hilse.
    Hold din hånd frem mod hunden og sig "hilse", når den båtter med snuden på din hånd, så roser du.
    Hvis den prøver at hoppe op, tager du din arm op til din krop, og vender dig lidt rundt.
    Når den kan komandoen, kan du bare få dine gæster, til at sige "hilse", og hunden vil bare båtte personen i hånden. Det var noget jeg lærte, da jeg var til et adfærdskursus.

• #5   23. sep 2007 altså det der med at lege og gå tur...
    det gøre vi ca 4-5 gange om dagen netop fordi han står bundet...
    og vi har strand og skov lige ved siden af os og STOR have så vi bruger meget tid på at lege med ham ????

• #7   24. sep 2007 Altså det lyder somom at alt hvad jeg gør med min hund er forker. og angående det med snoren og stå bundet...
    han står bundet ca 3-4 timer hver dag fordi at han skal have frisk luft.
    og nej vi har ikke mulighed for af bygge ordenligt hej da der er huse rundtomkringg hvors hus som ikke gide at have sådan et stort hegn ? vi har prøvet ?
    så der er ik meget andet at gøre ind han kan stå bunet

det er da bedre at han står bundet ind at han ligger inde i hvors hus hele dagen ( undetagen nnår vi går tur )

• #9   24. sep 2007 Du kan også kaste dens mad ud på græsplænen, så den kan bruge tid på at finde det. Selvfølgelig så den kan nå det, mens den står bundet. smiley

Kommentér på:
Min hund er for vild

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce