{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Når jagtinstinktet tager overhånd... {{forumTopicSubject}}

Her til aften fandt jeg Fifi oppe på det ene værelse (hvor min roomies og mit marsvin stod), efter at have været ude at gå en tur! Det ene marsvin (min roomies) lå dødt ude på gulvet og mit sad skræmt inde i sit bur! :ö(
Jeg vidste at hun var interesseret i at komme op til dem, så jeg lukkede døren indtil stuen hvor hende og min roomies schæfer var, og så stilt jeg en støvsuger samt noget andet skrammel foran døren, så hun ikke skulle kunne komme ud, og skulle hun få åbnet døren lidt, havde hun krave på...men hun kom ud alligevel :o/

Er rigtig ked af det på min venindes vejne, og på marsvinets! Hvor må det have været en forfærdelig oplevelse! :ö(

Jegvar så gal at jeg rystede over hele kroppen!

Nu er jeg faldet lidt ned, har siddet og snakket lidt med mit marsvin, og har givet den et nyt bur bag lås og slå, så han er Fifi-sikret!
Samtidig og ubevidst fangede jeg så også min undslupne rotte, som jeg bare ikke har kunnet fange!
Den sad inde i et skjul i bunden af et bur, og bare for at få det til at fylde mindre, satte jeg overdelen på, uden at vide at rotten sad derinde :o)

Well...Synes lige jeg ville ud med det!
Et eller andet sted kan jeg jo ikke bebrejde Fifi, da det jo ligger i hendes natur! :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når jagtinstinktet tager overhånd...
  • #1   3. sep 2007 Sådan er det jo, og som du selv siger kan fifi ikke bebrejdes noget. Havde også selv to marsvin da jeg fik chili, dem måtte jeg skille mig af med, det var et helvede de 24 timer det stod på!!!!

• #2   3. sep 2007 Jeg har også rotter, og Fifi sidder ofte foran døren til værelses og piber! :o/ Men dem kan jeg ikke skille mig af med! :o(

• #3   3. sep 2007 Vi har en ilder, til at starte med ville Liva også gerne jage ham mens han er i buret, nu er de simpelthen de bedste venner - så længe han er i bur. Begges jagt instinkt vågner op når han kommer ud.

• #4   4. sep 2007 Hvor dejligt!
    Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne vise Fifi et dyr, uden at hun ville forsøge at æde min hånd...
    Nogle der har en idé om, om man kan vænne dem af med det?

• #5   4. sep 2007 Vi har med streng opdragelse kunnet få Liva til nogenlunde at holde sig i ro og bare snuse til ilderen, men når så ilderen bider i hende skal han passe på hehe..

• #6   4. sep 2007 Hvordan opdragelse!
    Tror end ikke det er muligt at "banke" fornuft ind i knolden påp Fifi . hun virker totalt kold overfor skæld ud!

• #7   4. sep 2007 har haft snoren på hende og fået hende til at ligger sig.. holdt hende nede mens han fik lov at snuse - hun led ikke overlast, skal der lige siges - gjorde det nogle gange, nu kan vi bedre have en hende løs mens vi lige har ham oppe, de kan ikke gå løse sammen desværre. men hvis vi går rundt med ham og Liva hoppe op for at bide ham støder hun på et knæ i stedet for, så sætter hun sig og fnyser fornærmet, det har krævet lidt tålmodighed, men vi tror godt de kunne komme til at være i samme rum uden og æde hinanden engang, desværre har ilderen fået kræft og har ikke særlig længe tilbage så kan ikke træne så meget mere med det, da det også stresser ham lidt.
    men når vi får en ny skal de begge lærer det fra start af.

Kommentér på:
Når jagtinstinktet tager overhånd...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce