Aggressiv om natten {{forumTopicSubject}}
Jeg har for læænge siden haft et indlæg i det "offentlige", om at min pappilon tascha var aggressiv om natten...
Det blev bedre for en stund...
men nu er det godt nok vendt tilbage med sådan en styrke, at jeg i nat stærkt overvejede at sælge hende...
Vi ligger alle 4 og sover roligt i sengen (ja mine hunde sover, som så mange andre, i sengen)...
Hvis mig eller thomas, eller dusty lige kommer i nærheden, går hun helt amok... knurre, gør ondt osv osv.. og truer også MEGET med at bide (kan godt sætte tænderne i, men ike bide). og hun bliver ved LÆNGE...
et eller andet sted tror jeg at hun sover når hun gør det.. for hvis men får puffet hårdt nok til hende, kommer der et lille grynt, og så kravler hun op, og på en måde "undskylder" oppe ved vores hoveder...
i nat gik det først ud over mig..... så havde hun flyttet sig over til thomas... og senere på natten da han ville vende sig, så gjorde hun det igen, bortset fra denne gang lød der et ordentligt AAAAV fra thomas... hun bed sku den lille satan...
NED på gulvet med hende... men så snart vi sover kommer hun op igen....
Hvad skal jeg gøre???
jeg kunne jo selvfølgelig smide hende ned i gangen og sove som hun gjorde da hun var i løb... HADER bare at gøre forskel på mine hunde.. og det skal ikke gå ud over dusty....
den anden dag da jeg ville børste hende, der knurrede og gøede hun også af mig.. og bed også et par gange...
jeg er bange for at jeg er ved at miste kontrollen over den dejlige hund..... for normalt (når hun ikke sover og bliver børstet) så er hun den gladeste, mest logrende hund...
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
jeg tvivler på hun har ondt... for man kan nusse, mosle osv med hende over alt, uden der er noget...
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 328
Men ikke så kraftigt som tascha. Jeg har intet godt bud hvorfor hun bliver SÅ sur.
Jeg ville nok prøve at få hende, eller dem til at sove på gulvet eller et andet sted. Ikke nemt, men nok bedre
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 14
Aggressiv om natten
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside