1.021 visninger
|
Oprettet:
Hvordan er jeres??? {{forumTopicSubject}}
Bellis er altid en glad hund finder sig i alt.. Men hun opfører sig nærmest som en jagthund/ hanhund når man går tur med hende.. Hun er opdraget ret godt efter min mening, og kan sagtens gå pænt..
Men når man møder en fremmed hund trækker hun helt vild, og jeg kan næsten ikke holde hende, og hvis hun får lov til at gå hvor der er græs, snuser hun ligesom en hanhund ville have gjort, grynter faktisk og får nogle gange fråde rundt om munden, og er altid svær at få med vidre..
Efter jeg har fået min søn er hun også begyndt at beskytte mig og barnevognen, hvilket hun slet ikke gjorde med min steddatter..
hvordan er jeres????
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 1.009
Jeg her gået og troede at han ikke var normal Gg.
Men har er det på samme måde han elsker at jagte vildt og her skal folk ikke komme for tæt på min bopæl og min bil Når han sidder i den.
Så vi må jo konstatere at det åbenbart er normalt.*ss*
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 66
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 563
apr 2007
Kender ikke hjemmesiden.. Har du add???
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 563
apr 2007
apr 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 149
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 14
Og forresten så har han tabt alle hans mælketænder, og jeg var så heldig at finde to af dem:0)
Han var på ferie hos hans mormor og morfar, det gik bare SÅ flot. Han var lidt ked af det den første nat, men hedigvis var der store Freya som kunne passe på ham. Men hvor vad han glad for at se hans mor og far igen efter en uges ferie, emn det bedste var nu da han så sin storebror igen:0) De blev nemlig ikke passet sammen.
Hvordan er jeres???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside