{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Udvikling.. Hvordan er jeres? {{forumTopicSubject}}

Hvordan har jeres hvalpe udviklet sig.? I hvilket tempo.. Hvornår begyndte de at gøre forskellige ting selv.. Jeg har ikke haft hvalpe før og kan derfor kun gå efter hvad jeg læser på nettet og i forhold til hvad jeg læser udvikler min sig meget hurtigt.. Derfor er jeg nysgerrig omkring jeres erfaringer.. Min egen hvalp er lige blevet to uger.. Hun har lige fået øjne og er begyndt at kunne høre.. Da hun var 11 dage gammel kunne hun selv komme af med tis og afføring.. Hun kravler ud af kassen nogen gange nu for at tisse.. Hun er begyndt at lege og knurre og gø.. Og hun kravler ud af kassen og undersøger alting og hvis noget er nyt så gør hun af det og så går hun hen og ser hvad det er

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udvikling.. Hvordan er jeres?
  • #1   17. mar 2011 Det lyder til at være en hvalp der vil frem i verden, det er tidlig hun gør de ting du skriver, men ved heller ikke ret meget om det, men mine er nu knap 7 uger, og de var mere ind 14 dage da de kunne høre , og kravlede heller ikke ud af kassen, og slet ikke kunne gø så tidlig. Men jeg ved det ikke.

• #2   17. mar 2011 Jeg synes nemlig også det er tidligt ud fra hvad jeg har læst.. Forresten så har det også længe virket som om hun selv kan holde varmen.. Men ja hun vil godt nok gerne frem i verden den lille tykke.. Hun har allerede tredoblet hendes vægt og vejer nu 1880 gr

• #3   17. mar 2011 vores forsøger også at blive renlige omkring 2 ugers alderen.
    + går, gør og leger.

Men jeg tror også det kommer an på racen.
    Vi har et kuld på 2 dage, og de er MEGET aktive.
    Der er allerede problemer med at tage billeder af dem nu, så det bliver umuligt når de er 8 uger smiley

• #4   17. mar 2011 Jeg har også svært ved at få billeder af min medmindre hun sover.. Lige så snart hun er vågen så skal der bare ske noget

Kommentér på:
Udvikling.. Hvordan er jeres?

Annonce