{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Hofter og udvikling {{forumTopicSubject}}

Hvordan er folks erfaringer med hofter og deres udvikling?
Jeg har idag fået resultant på sticht hofter.
Men avleren har hele tiden sagt jeg har gået gjordt det for tidligt og hun holder på jeg skal prøve igen om ca 6-7 mdr frem fra nu.
Hvordan ligger folks erfaringer med hofter bliver bedre? Det skal sige han fik taget billeder i en alder af 20 mdr. og hun mener jeg skal vente til han er ca, 2 år og 3 mdr. hun siger bestemt han hunde skal man ikke gøre det for tidligt med.
Det umiddelbare svar på hans hofte er hd4. Altså mild. Men hun mener det kan blive andet resultat til bedst side om et halvt år? Jeg er meget frustreret over resultatet. Bestemt når han jo er min bedste ven smiley
Vil lige understrege med det samme at dette Forum emne ikke skal gå hen på hvad folk synes man kan avle på eller ej. Så bliver emnet slettet.
Jeg håber da bare self på bedre resultat. For sådan som det står til inde for leavitt bulldog. Der må han godt parre med HD0 og HD1 hvis han har som nu mild. Men jeg vil da virkelig gerne han har bedre. Også ikke mindst fordi jeg vil blive ked af hvis han ender med lide af dysplasi.
Jeg elsker ham over alt smiley men planen var jo at han sku indgå i avl...
tak på forhånd:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hofter og udvikling
Kommentér på:
Hofter og udvikling

Annonce