{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan DIN hund?
  • #1   31. maj 2007 Hej;-)

Godt spørgsmål... Min hund Miki kan "synge" sammen med en legetøjskylling (eller også prøver han bare på at overdøve den):

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=72

Ellers kan han mest de gængse tricks som sit, dæk, stå, rulle rundt o.l. Og så går jeg til agility med ham, og det kan anbefales;-)

/Mette

• #2   15. jun 2007 i sir der skal mere liv i tråden, så skriv dog?

• #3   17. jun 2007 Tulle kan en masse ligegyldige cirkustricks ... sitte, sitte pænt, dække, danse, lukke døren, rulle .. i den dur ... Hun er ret lydig når vi er til træning - men når vi bare er hjemme - så er hun dybt uopdragen ... så kan hun ikke noget som helst - hverken gå pænt i snor eller komme når man kalder ...
    Vi går til agility - og har været afsted 8-9 gange i alt ... og på lørdag skal vi til klubstævne smiley ... det er måske lige overmodigt nok - men hun er hurtig og riiiimelig god til de forskellige forhindringer ... det bliver i hvertfald sjovt smiley

• #4   17. jun 2007 Camilla - held og lykke med klubstævnet, du må lige skrive herinde hvordan det gik:-)

• #5   22. jun 2007 ijj hvor fint.
    Held og lykke

• #6   23. jun 2007 Og Tulle vandt præmier *jaaahhh*

Hun var drøndygtig - eller hun blev det som dagen skred frem - ved første gennemløb lignede hun en, der overhovedet ikke vidste hvad det var jeg ville have hende til - og vi endte også med at blive disket ...
    Så var der en "for-sjov"konkurrence - en springbane - hvor Tulle nåede 18 forhindringer fejlfri inden for de 45 sekunder der var sat af - mod de andre begynderhundes 5 og 6 forhindringer - der var jeg ret stolt af min lille hund smiley
    Og sidst løb vi en springbane fejlfri - og efter som hun var den eneste lille begynderhund der var tilmeldt - så blev vi jo også nr. 1 ...

• #7   23. jun 2007 Tillykke med det;)

Nu får Miki rigtig noget at leve op til:) Går jo også til begynderagility med ham, men er nu ikke kommet så langt, at vi tænker på konkurrencer.

Miki klarer de fleste forhindringer nogenlunde, men han er ret førerfikseret, dvs. han stopper op og venter på mig... men det arbejder vi med:)

Endnu en gang tillykke, det var bare en flot måde at starte med konkurrencerne på

• #8   23. jun 2007 Connie - ja, det kommer nok engang:) men indtil da er det også rigtig hyggeligt at gå til træningen;)

• #9   23. jun 2007 Krydser straks fingre;)

Det bliver altså spændende, glæder mig til at høre om de små størrelser, når de kommer til verden:)

• #10   24. jun 2007 Vi er nu egentlig heller ikke nået så langt, at vi er begyndt at tænke på konkurrencer ... men sådan en lokal-een i klubben kunne vi godt være med til ...

og tak for tillykker ...

Connie > det lyder superspændende - held og lykke med den forestående fødsel ... glæder mig til at høre om de små ...

• #11   26. jun 2007 Min hund kan en hel masse tricks og er svært lydig.

han går godt ved min fot og følger både komandoer med lyd og tegn.
    Han kommer med sin skål når han vil ha vann og han forflytter seg dit jeg måtte ønske.

han kan danse på to ben og han kan sitte på to ben. Han kan gi både høyre og venstre labb og han kan rulle rundt. Han kan også hands up-> pang -> spille død. og mange andre små koslige tricks. Han er en gullgutt. Utrolig snill og lettlært =)

smiley Holder på å avslutte noen utfordringer. Kunne noen ha stukket innom å stemt på dem? Han taper visst alle samme hvor sød han er =/

• #12   26. jun 2007 monica - han lyder til at være en dejlig og dygtig hund:)

• #13   29. jun 2007 Milou er også super dygtig, på vores hjemmeside under værd at vide, er et punkt der hedder træning, her kan I se lidt af det Milou kan. Denne race er utrolig lærenem.

• #14   29. jun 2007 betina - det er en flot hjemmeside du har dig:) gode træningsbilleder og beskrivelser:)

• #15   30. jun 2007 Tusind tak S. Hundebøll. det har også taget sin tid og vi er langt fra færdige. Håber vi snart kan få lidt flere billeder ind.

Kommentér på:
Hvad kan DIN hund?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce