{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

sikke noget lort!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.
bella har været på ferie hos min far , ude på landet lidt uden for skive, mens jeg har flyttet rundt til den store guldmedalje....... men og her går det så galt, bella bliver den 27/5-07 altså i lørdags kørt ned af en bil lige uden for huset hos min far..
bella kommer så til dyrlægen og bliver røngent fotograferet og det viser sig at hun har brækket poten og hele lårbenet fra knæet og op efter i højre bagben, hun skal opereres i morgen tidlig, altså den 30/5-07, i holstebro.
de mener at det er en enkelt skrue der skal placeres rigtigt og så kan hun blive go' igen men om det kan lykkes ved de først når de åbner hende op, så nu må vi se hva der sker, men sådan som udsigterne ser ud så kommer hun nok ikke hjem til mig igen for trapper duer ikke til hende efter sådan en operation, selv når hun er blevet voksen.
så mine planer er at hun skal op til min storebror og være der da de bor på landet og i et hus uden trapper, og der kan jeg så også følge med i hendes liv.
jeg skal nok opdatere disse oplysninger sådan så i ved besked om hvad der sker

....... life suck's........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke noget lort!!!!!!!!!
  • #1   29. maj 2007 det er jeg virkelig ked af at høre... håber at det hele bliver godt igen.. det er jo altid noget at hun bliver i familien.. så kan du jo som sagt følge med i hendes liv.. men du skal vide at jeg i hvert fald føler med dig..

• #2   29. maj 2007 det er vi meget ked af at høre, føler meget med dig.for det er ikke sjov når det går ud over dem man virklig elsker kanon højt,godbedring med hende, jack og jeg vil bed for bella.........

• #3   30. maj 2007 Hej Peter det er vi alle tre kedaf at høre, vi snakket godnok om hvad der mån var sket da du skrev den anden dag at hun var kørt ned..... Jeg er grade færdig, da jeg læste det du skrev, længer oppe, jeg føler virkelig med dig... Hved ikke hvad jeg gør hvis det var mig der var ude for det, med det samme du skrev du ville af med hinde, tænkte jeg med det samme at jeg ville tage hinde.... Men det er godt du kan sende hinde op til din bror, håber i bor tæt på hinanden så du tit kan se til hinde.......

Mange tanker fra os.......
    Casmir og bella leget ellers godt sammen, men det bliver ikke til noget mer.... Snøft

• #4   30. maj 2007 jeg er virkelig rørt... held og lykke og god bedring med hinde......

• #5   30. maj 2007 Hej...
    Det er vi kede af at høre... Stakkels lille pus, håber hun får bedre meget snart, og det heler som det skal...

Hils Bella og giv hende en krammer fra os, og ønsk hende god bedring..

Hilsen Jane og Charlie

• #7   31. maj 2007 Det er vi kede af at høre, håber det bedste for dejlige Bella for det har hun fortjent. Suni, Lisa og Mitzie

Kommentér på:
sikke noget lort!!!!!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce