Indlæser...
Sortering
Kiwi har fået nye billeder
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
251
Halløj.. ? :) R der ikke nogen flere som vil stemme på min dejlige hund Gioé? Og måske gøre mig rigtig, RIGTIG glad at give ham en k...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
331
HejSa! Jge vil bare lige gøre opmærksom på at . nu er jeg her, med min søde, grimme beagle ( joke ) så alle der har tid og lys...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
361
Hundegalleri: mangler Matino napolitan Jeg er ved at oprette min mastino napolitano, men den findes ikki i race, vil i være søde at sætte denne race ind også?...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
458
Til HundeGalleriet ! I mangler racen Chow-Chow ! Den er ihvert fald ikke under "Søg hund"! Knus
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
1.453
hmm..! nogle der vil give mine en stemme og kommentar..!
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
353
Hvem vil gi en stemme til Lottie (link fjernet) Kærlig hilsen bent
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
350
MARTINA!!! hey martina... har du msn.....??? er der andre end martina der har msn så sig til.. min adresse er : truttejakobse...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
389
PLEASE!!! hey..er der nogle der vil stemme på figther..og i må meget gerne skrive en kommentar..
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
425
hej... nu fandt jeg endelig ud af hvordan man oprettede sin hund.....hehe....en der vil stemme på Fighter..... knuzz mig......
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
434
Udfodringer? Er der nogen som vil udfodre min lille hund? Klem Martina.
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
365
nye billeder (link fjernet) kig forbi og gi en stemme
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
381
Se her ! Please !!!! Vil I ik nok være søde at ligge en stemme og en kommentar til Batmann og Boris ? Knusssssssssss !!!!!!
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
333
ikke nogen.... der vil stemme, give en kommentar ellr komer med en lille udfordring til mine hunde?? Har selv et par udfordringer, ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
479
HEI... er der nogle der vil ha en udfordring???
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
450
Heej, jeg har fået ny billeder af hundene! Vær rare at kiige forbii hvis i får tiid! :)
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
450
Lidt nye foto's.. Har lagt et par nye billeder ind af Bosse.. Kig ind, og smid gerne en stemme og en kommentar! :o) (link fjernet)
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
447
tjek lige det her link http://www.ninicervera.dk/flash_Smielybagfra.htm
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2004
Visninger:
476
stemme eller kommentar.? HaY. Jeg tænkte på om der evt. var nogle der havde lyst til at give Schaky en lille stemme eller kommentar. :) Hvis i...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2004
Visninger:
731
Vil i ikk noook?. stemme på mine små vuffere! Eller skrive?. Der er endnu ingen der har stemt eller skrevet DU kan bli den første! Please...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2004
Visninger:
503

Annonce