{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Kronisk nyre sygdom! {{forumTopicSubject}}

Desværre har min højt elskede Kenzo en nyrelidelse som man ikke kan helbrede! Fik det at vide for nogen måneder siden, hvor jeg blev ked, men ikke tog det så tungt da man ikke kan se eller mærke det på ham... Men men men i går gik det i "udbrud" og han fik pludselig et nyresvigt. Var hos min søster i holstebro og tog straks til dyrehospitalet hvor han tog blodprøve og vi fik at vide at det var slemt... Han havde dog ikke hans tidligere tal til at sammenligne med, men synes det var meget højt. Skal kontakte min dyrlæge i morgen for at fortælle dette og sammenligne... Men hvor var det frygteligt at se ham pludselig falde sammen og ikke kunne styre benene... Nogen der kender til det eller evt har nogle gode råd?? Ved at han ikke har ondt, men vil så gerne kunne hjælpe min lille baby!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kronisk nyre sygdom!
  • #1   13. maj 2007 Jamen har jo fået at vide at han ikke lider... Men som sagt skal jeg sammenligne tal i morgen og se hvad de siger...

• #2   13. maj 2007 Skal lige siges at jeg til en hver tid vil gøre hvad der er bedst for ham og ikke mig... Hvis min dyrlæge siger nu er det nu, må jeg stole på at de ved hvad de gør, for han skal ikke lide på nogen måder...

• #3   13. maj 2007 Hvis det viser sig det er nyesvigt så er der jo desværre ikke så meget mere at gøre, men krydser fingre for jer.

• #4   13. maj 2007 Tanja - Vi ved at vi har ham på ubestemt tid... Tallene vi fik først fik vi bare at vide var for høje, ikkke hvor meget og netop at vi skulle være glad for at der ikke var noget der tydede på at han var syg, ud over han drikker meget og sover meget... Så er skam rigtig glad og han ligger nu og putter ved mig i sofaen... :o)

Og Nadja - Desværre ved vi jo at det er en nyre sygdom man ikke kan komme af med, men de kunne godt have et kort svigt ind imellem, som ikke gør ondt, men de mister ligsom lige tilstedeværelsen for et par sekunder og er lettere omtumlede bagefter...

Men vigtigst er at han ikke har ondt!

• #5   13. maj 2007 Min hund har nedsat nyresvigt-hun er også kommet på special foder. Men hendes tal er ikke så høje-men hun skal ha taget nye blodprøver sidst i denne måned.. Men har talt med en,hvis hund nærmest var afskrevet. Den blev sat på barf ,samt noget pulver,og den er helt rask nu...

• #6   13. maj 2007 Åhhh for pokker... kan godt forstå at du er rigtig trist... Håber det bedste for Kenzo

Tanker og knuzz

Tanja

• #7   13. maj 2007 Anette - Dyrlægen har givet ham special foder godt nok fra hills, men han er blevet erklæret for "uhelbredelig" fordi det er kronisk... Desværre... Har har også fået nogle piller for at håbe de ville hjælpe, men han bliver ganske enkelt syg af dem... Hver gang han får dem kaster han op, og ligger og er nedtrykt i gangen på hans dyne... Når han ikke får dem render han rundt og leger og følger os overalt.. Og sover helst med os i sofaen eller på gulvet lige neden for... Så der er ikke andet end at håbe... Håber bare at dette var et enkelt tilfælde og at de tal vi har fået målt i holstebro er nogenlunde de samme som hos min egen dyrlæge, så det i det mindste ikke er blevet værre inden for den sidste måned til halvanden...

• #8   14. maj 2007 Channie! Det er jeg ked af,at høre,at det er kronisk...
    Vil håbe for jer,at tallene ikke er så høje-men pyha..det er
    hårdt for jer..Mange helsebringende hilsener fra:Anette.

Kommentér på:
Kronisk nyre sygdom!

Annonce