{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

indbildt gravid... {{forumTopicSubject}}

Super hunden nelly der jo lider at stort set alt man kan lide af, er nu også indbildt gravid igen lige som efter sidste løbetid.
Hun render rundt med et stykke lege tøj i munden og piver hele tiden eller ligger og putter med det - skal man tage legetøjet fra hende eller bare lade hende have det??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indbildt gravid...
  • #1   30. apr 2005 Jeg ville bare lade hende have det....

Dem, jeg kender, der har haft tæver, der var indbildt gravide har bare ladet dem beholde det legetøj de rendte rundt med..

• #2   30. apr 2005 okay - men hun er bare et ynkeligt syn - men også meget nuttet! Men det der piveri er jo til at blive idiot af!

• #3   30. apr 2005 Hey, jeg tror også bare du skal lade hende have det. Min hund har haft det fem gange - rigtig irriterende, for hun gik ind i tøjskabet og for at putte i de varme trøjer! Har hun haft det før? Er der betændelse i patterne?? Min er desværre nu blevet sterilliseret fordi hun dannede betændelse hver gang, da der jo ikke kom nogen hvalpe for at tage af hendes mælk, og dyrlægen sagde det kunne blive værre og give indre infektioner. Det er jo ret alvorligt, så ville bare lige sige det.
    Ellers en sød hund ;o)

• #4   30. apr 2005 Ja, kan jeg forestille mig *gg*

Gilbert har faktisk et pivedyr, som han også render rundt og hyler og piver af hver gang han får øje på det... *gg*

• #5   30. apr 2005 Hun har ikke mælk i patterne men ja vi har tænkt på om hun skulle steraliseres. Men det er kun hendes anden løbetid hun har været igennem så vi ville lige give det lidt tid... Men vi skal ikke have hvalpe med hende så der er vel ingen grund til ikke at gøre det. Jeg har bare hørt at inden for den race, så bliver de meget grimme i pelsen - deres underuld vokser helt uhæmmet... men det er jo bare noget kosmetisk så hvis hun bliver ved så...

• #6   30. apr 2005 Fake på vej ind

• #7   30. apr 2005 øv har budt den velkommen...

• #8   30. apr 2005 Den er så fake.......

• #9   30. apr 2005 Ja, der er desværre nogle ulemper. Vores uldtot havde også risiko risiko for ændringer i pelsen, samt blive overvægtige. Pelsen er ikke så køn som før, den er mere grå end sort, og vi kunne i starten mærke en ændring i hendes vægt. Vi ændrede bare foderet til en Light udgave, og det kan hun faktisk bedre lide, så det er jo fint!! Vi ville gerne have haft hvalpe på vores men vi ville jo ikke risikere at miste hende eller hvalpene pga. infektion.
    Det er fint hvis jeres ikke har betændelse, ville også bare gøre opmærksom på det, for vores blev opdaget ved et tilfælde.
    Jeres har forresten en enorm lækker pels, så vær stolt af den ;o) Held og lykke med piveriet..

• #10   30. apr 2005 (link fjernet)

http://www.voicy.dk/Macy/macy.htm

Hun sletter dem nemlig

• #11   30. apr 2005 Det er første dag i dag men jo vi holder tæt øje med hende - hun ahr allergi problemer så vi render alligevel til dyrlægen hele tiden!
    Har hun ændret sig af sind eller er hun som før?
    Man elsker jo deres personlighed!

• #12   30. apr 2005 Orv og tak for komplimentet - hun får utrolig meget fiskeolie da det nedsætter kløen i huden og det giver også en super flot og blank pels! Plus at de tit synes at det smager godt!

• #13   30. apr 2005 hehe ja, det gør man. Hun ændrede sig lidt i et par måneder efter operationen, men nu er hun fuldstændig som før; glad, legesyg og sådan som hun skal være. Og hun lader tøjskabet være. Hun kan dog stadig hoppe på ens ben eller arm, som da hun var i løbetid, men det er meget begrænset nu. Hun gør det kun i de perioder hvor hun ellers ville have været i løbetid, underligt nok.

• #14   30. apr 2005 Jamen stinker det ikke helt forfærdeligt? Min bror giver det til sin, og det synes jeg lugter meget slemt. Men det er måske en tilvænningssag? I så fald er det da godt man kan se at det hjælper, for synes ikke at det er så tit at man ser den race med så flot en pels..

• #15   30. apr 2005 Næh - eller jo det lugter lidt lige når man giver dem det - men man kan bare købe dem i kapsler ( piller ) og så give dem sådan en - så sluger de den bare...
    Men de lugter ikke af det bagefter overhovedet...

• #16   30. apr 2005 Mille er også falsk drægtig efter hver løbetid, men da det jo ikke er så længe, vil jeg ikke lade hende sterilisere. Det er heller ikke så slemt. Hun er bare mere rolig og ikke så selsskabelig.

Det er værst hvis Mille har haft en pivedyr efter løbetiden. Så derfor er der ingen pivedyr i huset længere.

• #17   30. apr 2005 Jeg vil også helst undgå sterilisation hvis jeg kan selvom de kloge jo siger at det er bedst af hensyn til kræft i livmoderen og sådan...

Kommentér på:
indbildt gravid...

Annonce