{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbildt gravid ?
  • #1   22. aug 2011 det kan den sagtens

• #2   22. aug 2011 Ved du om man kan gøre noget ved det ? smiley

• #3   22. aug 2011 Hvornår har hun været i løbetid?

• #4   22. aug 2011 Min Vega bliver falsk drægtig efter hver løbetid... vi har nogle dråber, som vi har fået af dyrlægen - det virker.

Vega er dog ikke sløv og ked, når hun er falsk drægtig - men klynker og jamrer og passer på at Caia ikke kommer for tæt på... Hun får også mælk i patterne.

Vores dyrlæge var god til at hjælpe os.

• #5   22. aug 2011 det er Cirka en måned siden smiley

• #6   22. aug 2011 De bliver oftest først falsk drætige på det tidspunkt hvor de ville føde, hvis de var blevet parret. Dvs. ca. 2 måneder efter midten af en løbetid.

• #7   22. aug 2011 Har du taget temperaturen? Hvor længe har hun haft det sådan?

• #8   22. aug 2011 Er der andre symptomer, f.eks. større patter, bygger rede, putter med tøjdyr o.s.v.? Hvor længe er det siden hun sidst var i løb?
    Der kan jo også være noget andet galt.

• #9   22. aug 2011 Hun har været det i nogen dage smiley

• #10   22. aug 2011 Har du taget temperaturen?

Og så andre symptomer, som Mie skriver?

Kaido blev ked, utryg, trist når hun blev falsk drægtig.........Hun havde ikke større patter og byggede ikke rede, men hun blev mor til 2 pivedyr. En hotdog og en burger.

Så hun er steriliseret nu og en 100% harmonisk hund.

• #13   22. aug 2011 Jeg er helt enig med Mette og Miv, for Mette siger nøjagtigt Hvornår en tæve bliver falsk drægtig= 2mdr=ca.60dage efter sin løbetid, og Miv siger nøjagtigt Hvordan tæven opfører sig, self. er forskel på hundes opførsel, men generelt graver ALLE reder og bruger evt.puder, pivedyr, el bamser som de passer på, som var det deres hvalpe+at de er rastløse og vil kun ligge sig ned kort tid af gangen", så du kan godt se at problemet ikke passer på med din/jeres hund.
    Jeg ville ligesom Mette nævner tage hendes temperatur "den skal være på omk.38-38,5 for at være NORMAL er den under 37,5 eller over 39gr. så BØR i "for hundens skyld" ringe til dyrlægen og fortælle hvordan hunden har det, så vil han/hun sige om det lyder til at være han/hun skal se hunden for at bedømme eller om det "kun" er noget som hunden skal ha lidt tid til at komme sig over.

PS.Bare et råd til en anden gang hvor nogen har brug for hjælp til vapsen, så skriv alt det i syntes der virker forkert, jo bedre kan vi andre hjælpe med at rådgive, men husk at ingen kan helbrede sygedom via en PC ikke engang en dyrlæge, så virker ens hund rigtig syg, så opsøg eller ring altid til dyrlægen ALLERFØRST istedet for at spilde vigtig tid på at spørge os herinde.

Marianne. Hvad er det for nogle dråber du gir din tæve, altså navnet på dråberne :o) min ene pige lider også af falsk drægtighed og jeg vil helst undgå at hun skal i narkose, så de dråber lyder til at være en rigtig god udvej. "Hvis de virker på hende self". :o)

• #14   22. aug 2011 LOL.Denset, det er sådan min ter sig, hun render bare med et bestemt pivedyr som KUN bruges når det er "den tid på året ;o)" ellers ligger den lille and og samler støv mellem alt det andet legetøj som ingen af hundene gider at lege med.

• #15   22. aug 2011 Jeg overså lige dit sidste indlæg Mette, men opdagede det heldigvis nu "Bedre sent end aldrigt" ;o)

"Heldigvis" ovser vovser altid deres hvalpes ydre og går udelukkende efter lyd og duft, jeg kan lige se din "skøre skønne pige" ligge og lege moar for MAD.legetøj.. Hahaha... men hun er vel ikke en labbe for ingenting. ;o)

• #16   22. aug 2011 Nu ser jeg lige, at der kun er gået en måned siden løbetid, så det er nok lidt tidligt for en falsk drægtighed. Men tag hendes temperatur og hold øje med om hun bliver sløj, har normal afføring og appetit eller andre ting som virker unormalt.

De dråber som Marianne nævner, er sikkert det der hedder Galastop, som dyrlægen kan udskrive for at dæmpe generne ved falsk drægtighed. Hvis hunden ikke hurtigt bliver "sig selv" igen, synes jeg lige du skal en tur forbi dyrlægen.

• #17   22. aug 2011 Årh ja det var DET de hed... 1000 tak Miv, jeg taler med dyllen om dem når hele"flokken" skal ned og vaccineres i næste md. *Ss*

Kommentér på:
Indbildt gravid ?

Annonce