{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

skåret trædepude {{forumTopicSubject}}

Hvad plejer i at gøre?

Hun har haltet siden i mandags, og fandt først ud af at trædepuden var "skåret" i går...

Hun halter, og der er en stor flænge i trædepuden, men der kommer hverken blod eller puds fra det.... Ville det hjælpe hvis man viklede et eller andet stof om, når man går tur? - så det ikke gør så ondt?? -Eller burde man rense det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skåret trædepude
  • #1   2. maj 2007 Usynligt plaster ved apoteket.. Sådan noget man putter på menneskesår.. (Hvis såret ikke er stort self)

  • #2   2. maj 2007 Hejsa

    Min venindes hund havde også en flænge i poten. Han haltede og slikkede meget i såret, og de valgte at tage forbi dyrelægen. Dyrelægen sagde, at det var meget vigtigt at tage forbi ham, når der var en flænge i en trædepude, idet der megetnemt og hurtigt kan opstå en betændelsestilstand, hvilket kræver pencillin. Min veninde havde ikke set betændelse, men alligevel rådede dyrelægen hende til at give hunden pillerne.
    Det var bare en kommentar herfra - brug den eller ej smiley
    God bedring med poten.
    Kh. Anne


  • #3   2. maj 2007 Tyson havde fået en flænge i poten i vinters, vi tog til dyrlæge hvor han fik noget pencilin og derefter rensede vi det dagligt i sæbevand og han fik et par sko på poten som var skåret for at beskytte såret mod skidt når han var udendørs...

  • #4   2. maj 2007 Anne G;

    Ja, min slikker slet ikke på det - tror kun det er MIG der har SET at det er der, -men det gør øjensynligt ret ondt når hun går! - Men godt råd ellers - vidste ikke der var noget "specielt" ved flænger i trædepuderne...

    Vil lige være lidt ekstra obs på hende... Og så også lige rengøre fussen i noge brun sæbe....


  • #5   2. maj 2007 Har lige checket hendes fod (og hun forsvandt fornærmet ud i køkkenet...

    Det er ikke en DYB flænge, men det ser ud som om der er snittet godt 3/4 cm af, som stadig hænger der!!!


  • #6   2. maj 2007 Er der ikke osse noget om, at det tager en krig om at hele.. fordi stedet hele tiden belastes og derfor springer op.

  • #7   2. maj 2007 jeg mødte en mand hvis hund osse havde skadet poten. Han havde viklet gaffatape udenom bandagen som dyrelægen havde sat på. Gaffa er ikke lige sådan at bide op og såret skal jo beskyttes.

  • #8   2. maj 2007 Hendes fod er vasket, men har ikke puttet noget forbinding-ting omkring - Hun laver som regel ikke andet indendørs end at småsove og tulle omkring - men vil forsøge at vikle noget omkring i morgen når vi skal ud på morgentur - Så må jeg se om hun vil finde sig i det!!

    -Men venter og ser om hun bliver sløv eller får mere ondt

    Tak for rådene


Kommentér på:
skåret trædepude

Annonce