{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Han savner selskab :-) {{forumTopicSubject}}

HAr jo mine dejlige hund.. Men nogle gange kan jeg godft mærke på at han bliver lidt ensom og når han møder andre hunde bliver han nærmest over-glad... Han har ganske vidst en lille lege-kammerat min mors mini-puddel, men han er vidst lidt bange for at "være for voldsom " når de leger.

Derfor har jeg overvejet at anskaffe mig en kone til ham. Han er kasteret osv. og er utrolig god med alle hunde og børn, derfor tror jeg at det ville blive rigtigt godt for ham.

Og forresten hvad er reglerne for at købe en hund udenlands fra??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han savner selskab :-)
  • #1   30. apr 2007 Ang hvalp fra udlandet, så kommer det an på hvilket land du overvejer at købe fra.

Gå ind på fødevarestyrelsen hjemmeside. Der står hvilke ting der skal være styr på fra de forskellige lande med alder, vacciner, tilladelser osv....

• #2   30. apr 2007 Synes det lyder som en god ide med en lille pige til ham, hvis du har pladsen og overskudet.. smiley Går selv og venter på en lille dreng til Bella.. Kan nemlig pgså mærke at hun bliver så trist hver gang at hendes legekammerater kommer hjem igen, efter at have været passet hos os.. De er jo også flokdyr, som helst gerne vil have selskab hele tiden.. *s*

• #3   30. apr 2007 det er dejligt med 2 hunde og de har det fint sammen herhjemme, og giver hinanden godt selskab... smiler

• #5   30. apr 2007 Har regnet med samme race, eller ihvertfald en "Muskelhund"

• #6   30. apr 2007 jeg kunne godt mærke på tyson da vi fik malou de har meget glæde af hinanden

• #7   30. apr 2007 Vi har 2 dejlige hunde. Fik dem med en månedes mellemrum. Den ene 10 uger den anden 8 uger ... og hvor er vi glade for det idag. De 2 har så megen glæde af hinanden til hverdag. Det er svært at forestille sig, hvordan de ville ha´ udviklet sig, hvis de var vokset op som ene"børn", men tror ikke de ville ha´ været så sociale som de er idag nok især Tyson. Jeg har ladet mig fortælle af en avler at vokser en Dogo op alene bliver den lidt "sær" med tiden og indtil nu er Tyson en kærlig omgængelig lalleglad hvalp der elsker at tumle med andre hunde. Dét tror jeg ikke han ville ha´ været på samme måde, hvis ikek Stiff havde været der. Mange ting er også lettere når man har 2 ... de kan underholde sig selv noget af tiden .. man behøver ikke være på 24/7 året rundt ... man kan sige hund nr. 2 aflaster mennesker en del. Tit og ofte er hundene meget forskellige af sind ... især, hvis ikke de er af samme race (som vores) ... ofte lære den ene hund hurtigere end den anden f.eks og det kan smitte af så det lettere siver ind hos den "fatsvage". Stiff er meget lærenem, Tyson er lidt mere gumpetung, hvad det angår (han er dreng så er alt vist sagt*GG*), men han er ikke mere tung i numsen end at han godt kan tag ved lære af Stiff.

Sender en tak til Stiff for hendes store tålmodighed og hjerte.

Alt ialt ... er glad for vi fik de 2 også selvom det kræver lidt ekstra at ha´ 2 hvalpe på samme tid.

• #8   30. apr 2007 Stavefejl er gratis og I retter bare selv ;o)

Kommentér på:
Han savner selskab :-)

Annonce