542 visninger
|
Oprettet:
Engelsk Bulldog & Amstaff ??? {{forumTopicSubject}}
Hmm .. Tror de to racer kan bo sammen ..
Altså min Balder har jo krudt i røven , og han savner selskab , så vil købe en tæve til ham , og så tænkte jeg det skulle være en modsætning til ham .. Som måske kunne få ham ned på jorden .. Tror i det vil fungere ??
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Kaoz har masser masser af krudt, og elsker at lege med andre hunde... De må gerne komme med ham hjem... Men de må altså ikke blive, for det er altså HANS seng og HANS kiksere og HANS moar osv..
Men jeg vil tro, at man med rette træning kan indføre ekstra hund til næsten alle hjem =)
Held og lykke =)
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.587
Har dog se mange vellykkede eksempler på det omvendte
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.715
Min ast bor sammen med en shetland sheepdog, og de har efterhånden fundet ud af at lege sammen uden at brydes eller løbe om kap. Dog ville jeg nok selv købe en lidt mere robust hund, hvis valget stod til mig
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 149 Svar: 967
Der er en der skriver jeg skal have styr på Balder først ... Men ehmm.. Hvordan gør man lige det ? Jeg kan jo ikke lave om på hans personlighed !?
Nogen gange er han krop umulig , piver hele tiden , gør af han hunde , hopper ud foran cykler og biler og gør , gør af fugle , MEGET opmærksomhed´s krævende , MEGET afhængig af mig !!... Jeg syntes jeg har prøvet alt for at få ham på rette spor , men indtil videre har intet hjulpet , og det er jo så derfor jeg tænker at hund nr. 2 måske kan hjælpe på hans temperament , humør mm ?!
Har nogen oplevet noget lignende , og har gode råd ?
dec 2006
Min erfaring er at folk der har prøvet det samme , ved mere end en faglig hunde træner .. Jeg stoler ikke på sådan nogen efter mine erfaringer !
dec 2006
Det problem han har, er jo at spille enormt smart over for hanhunde der sender ham forkerte signaler . Plus jeg er hans fjerde ejer , så han er lidt forvirret oveni hovedet , den stakkel
dec 2006
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Den lille nye skulle jo gerne have en harmonisk opvækst og blive godt præget på den hund man har i forvejen.
Vi har nu to hunde.
Monique en aktiv, selvstændig, stid dame der godt selv vil bestemme.
Blackie der i den første måned var som de tidligere ejere beskrev ham, rolig rolig og lidt mere rooolig =)
Det har Monique fået lavet om på, så de 'unoder' hun kan, prøver han også at efterligne.
dec 2006
dec 2006
Engelsk Bulldog & Amstaff ???