Jasmin er på vej tilbage til sød... {{forumTopicSubject}}
For noget tid siden oprettede jeg denne tråd :
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=92881
Her en lille opfølgning - Vi er nu nemlig (vist nok ) på vej ud på den anden side...
Ingen hemmelighed at tankerne om et liv uden Jasmin har været nærværende MANGE gange den sidstetid...
Og nu har jeg nok indset at løbetiden i den grad forværrede hendes "psykose" - Hun er nemlig i grad med at hun er på vej ud af løbetiden - faldet mere og mere til ro omkring temperementet -
Ikke at hun bare en en drøm nu - Gg - men nu kan hun igen gå sammen med Tronja - NÅR JEG ER DER - Og når hun kører op kommer hun i snor - og vi laver lidt øvelser til at falde ned på... det virker...
Vi er startet klikkertræning - var på kursus i weekenden - og nu har vi lidt at arbejde videre med - og glæder os til det -
Så alt i alt er vi fortrøstningsfulde herhjemme - eller jeg er - Gg - manden kan stadig ik helt se det - da hun har lavet en del uro i flokken - og blandt andet være skyld i to ret voldsomme slagsmål herhjemme - et masseslagsmål med 4 hunde - ik fedt at slå alene ,ed sådan et - men det gik -
Og et mellem Futte og Anna - som er endt ret grimt ud - men bidsår der nu smøres og ordnet dagligt...
Men JEG tror på det - og ser oså at de andre er begyndt at falde til ro igen -
Så sterilisering nu her mellem 1 og 2 løbetid - og så ellers lidt mere obs på hendes træning - så skal det nok gå - Smiler...
Så endnu engang er det smil der sendes herfra,...
Julie ... ;O)
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
et masseslagsmål med 4 hunde - ik fedt at slå alene ,ed sådan et
=
et masseslagsmål med 4 hunde - ik fedt at STÅ alene med sådan et
Bare så ingen tror jeg slår mine hunde... Gg...
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
Åh det er godt at høre:-)
Jeg håber det vil hjælpe at hun bliver steriliseret.
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 473
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Ellers får en MEGET skæld ud - Griner - Hun skal jo gerne ende sine dage her 10 år gammel - smiler...
... ... ... ... ... ...
Tanja H - Tak for rosen - smiler...
Tror det med mange hunde lidt bliver et must for en - Gg -Og de er så forholdsvis stille og rolige at man ik rigtig bemærker dem - lige nu er 5 af dem inde - og kun en bevæger sig rundt - resten sover -
Når de vågner søger de som oftest selv ud - eller ind i sofaen og ligge i arm med hvem der nu måtte tilbringe sin tid der -
Ellers følger de os jo bare i de ting vi laver i løbet af dagen -
Ofte har jeg også en eller to med i bilen - Kan de godt lide -
Jasmin er på vej tilbage til sød...