{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Jasmin er på vej tilbage til sød... {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden oprettede jeg denne tråd :

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=92881

Her en lille opfølgning - Vi er nu nemlig (vist nok ) på vej ud på den anden side...

Ingen hemmelighed at tankerne om et liv uden Jasmin har været nærværende MANGE gange den sidstetid...

Og nu har jeg nok indset at løbetiden i den grad forværrede hendes "psykose" - Hun er nemlig i grad med at hun er på vej ud af løbetiden - faldet mere og mere til ro omkring temperementet -
Ikke at hun bare en en drøm nu - Gg - men nu kan hun igen gå sammen med Tronja - NÅR JEG ER DER - Og når hun kører op kommer hun i snor - og vi laver lidt øvelser til at falde ned på... det virker...

Vi er startet klikkertræning - var på kursus i weekenden - og nu har vi lidt at arbejde videre med - og glæder os til det -

Så alt i alt er vi fortrøstningsfulde herhjemme - eller jeg er - Gg - manden kan stadig ik helt se det - da hun har lavet en del uro i flokken - og blandt andet være skyld i to ret voldsomme slagsmål herhjemme - et masseslagsmål med 4 hunde - ik fedt at slå alene ,ed sådan et - men det gik -
Og et mellem Futte og Anna - som er endt ret grimt ud - men bidsår der nu smøres og ordnet dagligt...

Men JEG tror på det - og ser oså at de andre er begyndt at falde til ro igen -

Så sterilisering nu her mellem 1 og 2 løbetid - og så ellers lidt mere obs på hendes træning - så skal det nok gå - Smiler...

Så endnu engang er det smil der sendes herfra,...
Julie ... ;O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jasmin er på vej tilbage til sød...
  • #1   24. apr 2007 RETTELSE :

et masseslagsmål med 4 hunde - ik fedt at slå alene ,ed sådan et

=

et masseslagsmål med 4 hunde - ik fedt at STÅ alene med sådan et

Bare så ingen tror jeg slår mine hunde... Gg...

• #2   24. apr 2007 Hej Julie

Åh det er godt at høre:-)

Jeg håber det vil hjælpe at hun bliver steriliseret.

• #3   24. apr 2007 Det lyder godt Julie, jeg er stadig imponeret over at du har overskud til at have så mange hunde, men de er bare så dejlige, og held og lykke med dem alle.

• #4   24. apr 2007 Jeanette - det er jeg meget forhåbningsfuld omkring - ss -
    Ellers får en MEGET skæld ud - Griner - Hun skal jo gerne ende sine dage her 10 år gammel - smiler...

... ... ... ... ... ...

Tanja H - Tak for rosen - smiler...
    Tror det med mange hunde lidt bliver et must for en - Gg -Og de er så forholdsvis stille og rolige at man ik rigtig bemærker dem - lige nu er 5 af dem inde - og kun en bevæger sig rundt - resten sover -

Når de vågner søger de som oftest selv ud - eller ind i sofaen og ligge i arm med hvem der nu måtte tilbringe sin tid der -
    Ellers følger de os jo bare i de ting vi laver i løbet af dagen -
    Ofte har jeg også en eller to med i bilen - Kan de godt lide -

Kommentér på:
Jasmin er på vej tilbage til sød...

Annonce