{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

hjælp mig har nogen spørgsmål {{forumTopicSubject}}

ja hvordan skal jeg start, jeg har min dejlige hund Chester som jeg glad for..... men har lige nogen ting som skal have rette på ham

chester er 10 måndre gammel....

han hopper tit op af folk og er begyndte det på mig også, hvad skal jeg øgre for lære ham det må man ikke ??????

så er han jo en hund som er lige i den anldre hvor man prøve græser af på, hvor han kan finde på gø af mig eller hvem der nu siger noget til ham, hvorfor gør han det, og hvad gør jeg ????

så når vi er på hjembanen er der ingen problemer med hanhund, men tag vi hjem til sviger forlædre kurrre nobo hanhund af ham, og han kurre igen, men jeg sagde stop, så ingen problemer med det mere, men kommer der hanhund hen til deres have kurre han af dem

hvorfor gør han det ??? hvad skal jeg gøre, har kun set når han er der hjemme..... ???

håber i kan hjælpe mig, med nogen svar, for jeg går og tænker dagen lang havd jeg skal gøre ved det...

chester er jo en god hund, og jeg får ros af mange, men jeg vil have det sidste på plads og som jeg sagde til min svigermor igår, måske forventer jeg for meget af ham,for min anden hund pumba kunne det jo bare lige med det sammen når han lært det som hvalp og var skide god..... så måske kommer jeg til samlige lidt, og ved godt inden hunde er ens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp mig har nogen spørgsmål
  • #1   16. apr 2007 Hvergang han hopper op skal du ignorer ham, og vende ryggen til ham.
    Det er det enestre jeg kan hjælpe med.

• #2   16. apr 2007 Hvorfor hopper den op ad folk - der er fordi du ikke har lært den at det må den ikke - det er en fejl fra din side.

Alt opdragelse starter når hvalpen er lille, her lære man simpelhen hvalpen hvad den må og ikke.

Hunden som æder hjemmer

Hunde som ikke kan være alene hjemme

Det er ejernes egen skyld - hunden gør jo det den har lyst til - nemlig at undersøge og bide i alt ..

Så det er bare mange på opdragelse.

• #3   16. apr 2007 nu med hoppe op er første noget han er begyndte på. og jeg vender rygen til og bed flok at vende ryggen ham.....

• #4   16. apr 2007 banehunden...... jeh har intet problem hjemme der er han den bedste...

han de her tingen har han ikke gjort som hvalp men er komme i forbindelsen med ham ikke høre særlige godt efter...

• #5   16. apr 2007 sabina W

Jeg har altid lært hunden at den skal sætte sig, og ikke hoppe op ad nogen.

Og det bevirker at når vi træner og er i konkurrencer så ved jeg at hunden ikke hopper op ad figuranten, men sætter sig.

Selv herhjemme kan jeg ikke få hende til at hoppe op af mig, ligemeget hvad jeg gør ..

• #6   16. apr 2007 det har jeg også lige fra hvalp have jeg bestemt med til at jeg ville ikke have han hoppe op, men skulle sætte sig pænt, det funger oki, men der er bare nogen gange hvor han hoppe op af mig eller min bedre halv del, når vi feks kommer hjem........ og så nogen gange af andre det ikke tit det ske, men en gange for meget er det, efter som jeg ikke ville have det........

han har måske gjordt det i månede det her.......

og det jeg gør det er jeg vender ruggen til ham..... og hvis det under lege så går jeg min vej...... vender rugen til ham o

• #7   16. apr 2007 Så skal du bare sig sæt dig - det skal den kun prøve et par gange, hvor han tror at du er sur og ikke gider at tale med den. når den så har sat sig, så sæt dig på hug , for nu er du så i hundens højde, og så kan du sige goddag til den.. men først når den har sat sig.

• #8   16. apr 2007 oki banehunden........ hvad med når han lege eller nogen gange hvor han vilel lege og han begynder gø, så er det vel også det sammen jeg skal gøre eller hvad?????

• #9   16. apr 2007 Det er dig der opfordre hunden til leg, og ikke hunden der opfordre dig.

Du begynder legen og du slutter legen..

eks. kommer hunden med bolden og vil lege bold, siger du nej og går din vej.

5 min. senere går du ud og tager bolden og leger bold med hunden. - 2 min. snerer stopper du lægger bolden fra dig - (nu tager hunden nok bolden og kommer hen til dig) igen siger du nej og går lidt tilbage, så hund opfatter dig "nå det gider du ikke"

Sådan bliver du ved, du starter og afslutter, på måde finder hunden ud af at det er dig der er fører og det er dig der tager instativet..

• #10   17. apr 2007 takker bane hunden, det ville jeg prøve

Kommentér på:
hjælp mig har nogen spørgsmål

Annonce