{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

en skrækkelig drøm. {{forumTopicSubject}}

Det er sommer, vi går en god marktur. Hundene render og leger, og man kan nærmest høre den idylliske musik i baggrunden.
Min moster, søster og jeg går og snakker og pludselig skriger en af hundene. Det er Baby.
En ulv står ude i marken, og rusker ham.
Min søster skyder ulven og Baby ligger slap på jorden.
Vi skynder os til dyrlægen, dyrlægen røntgen fotografere ham. Han har brækket nakken.
Vi tager ham med hjem, og han dør i vores arme.

SHIT JEG VAR I CHOK DA JEG VÅGNEDE FRA DEN DRØM!!!
Baby fik en kæmpe krammer, og vi gik i seng igen.

Det er ikke første gang, jeg drømmer at Baby dør. Jeg må virkelig være bange for at miste ham smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en skrækkelig drøm.
  • #1   31. jan 2019 Uh, jeg har også drømt at Spot døde.
    Det må være noget med, at man simpelthen er bange for der sker dem noget! smiley

Godt det bare var en drøm!

• #2   31. jan 2019 Har aldrig drømt om de 2 andre døde... Men har flere gange drømt at jeg mistede Baby.

Han er bare noget særligt smiley

• #4   31. jan 2019 Jeg har jævnligt drømt, at Bodil er blevet levende igen, og at hun har det godt. Men så går det op for mig i drømmen, at hun jo ikke er levende? Og så bliver glæden vendt til tristhed

• #5   31. jan 2019 Åh nej Ida, det må også være forfærdeligt! smiley

• #6   31. jan 2019 Jeg har også engang drømt at Baby fik en stor byld, og min eks kæreste stjal min pung, så jeg ikke kunne komme til dyrlægen med ham.... Der døde han også...

• #7   31. jan 2019 Puh, det lyder som en ækel drøm!

Efter at Queenie døde drømte jeg også jævnligt, at hun var levende igen. I starten var drømmen ret voldsomme, bl.a. at hun var blevet halvvejs kremeret og måtte kravle rundt forbrændt og uden bagben, eller at hun kom halvt opløst op fra jorden igen. Efter noget tid var hun bare levende uden at hun fejlede noget.
    Jeg tror, at de første drømme var en måde til at acceptere, at det var det bedste valg at aflive hende, fordi hun ikke længere havde det godt.

• #8   31. jan 2019 Ifølge en gammel drømmetyder bog … siges det , at hvis man drømmer at nogen vil dø... eller er død … betyder det at vedkommende får et langt liv.
    Det gælder vel også for hunde. …. Så slap bare af. smiley

• #9   1. feb 2019 Det er aldrig sjovt med de drømme.
    Dem har jeg desværre en del af, både med dyr og mennesker, og det sker at jeg vågner så ulykkelig, fordi det er så virkeligt.
    Min mor passede hundene i sidste weekend. Den første nat drømte jeg meget realistisk at Rosa døde, hvordan Lucky bare blev passiv og trist og min verden der bare faldt sammen.
    Da jeg vågnede tog det mig lidt at komme mig over det, netop fordi der jo ikke var nogen hunde, hun var væk og der var SÅ tomt.

Normalt savner jeg dem når de er på weekend hos min mor, men ikke mere end at jeg også kan nyde at være hundefri. Men lige den morgen havde jeg bare lyst til at hente dem. Heldigvis havde vi en masse planer, så jeg kom på andre tanker og så hentede jeg hende dagen efter smiley

Kommentér på:
en skrækkelig drøm.

Annonce