{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.430 visninger | Oprettet:

Hund med opkast og rumlende mave inden tynd mave {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en hund som har kastet op i søndags og i går hendes mave rumler helt vildt kan hun have mave sår ?? Hun har lige været opereret for anal kirtler og har fået metacam gennem længere tid pga ryg smerter og efter operation af anal kirtler hun spiser og drikker hjææælp !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund med opkast og rumlende mave inden tynd mave
  • #1   29. jan 2019 Om din hund har mavesår er ikke til at sige, men du bør helt klart få en dyrlæge med indover den mave. Smertestillende igennem en længere periode kan netop give de problemer, og er ikke at "spøge" med - jeg har selv været der med min tidligere hund, Hannibal, og min nuværende hund, Anton tåler på grund af forskellige lidelser ikke tåler andet end Vetergesic (morfin).

God bedring med vovsen. smiley

• #2   29. jan 2019 Dyrlæge, gerne med afføringsprøve - det kan være tegn på giardia, som er en tarmparasit.

• #3   29. jan 2019 Mange hunde tåler ikke Metacam i længere tid, det kunne lyde som symptomer på det, som din hund viser, jeg har prøvet det med en af mine.
    Under alle omstændigheder må du en tur til dyrlæge.
    God bedring med hende

• #4   29. jan 2019 Hun har i dag været ved dyrelægen og fået drop hun har nu her til aften igen kastet op . Goardia har hunden ikke tynd mave der ?? Det har chilli ikke hun har normal afføring hendes blodprøver var fine men hun drikker meget vand og det påvirker hendes nyre tal . Ellers var alle andre tal fine . Er i syv sind ringer ril dyrelægen i morgen igen

• #5   30. jan 2019 Din overskrift er lidt forvirrende. Jeg læste den som at maven rumlede højt inden der kom tynd mave. Du ville måske have formuleret at der ingen tynd mave er?

Men giardia kommer ikke nødvendigvis sammen med diarré. Hvis hunden har et stærkt immunforsvar, er symptomerne ikke altid tydelige.

• #6   30. jan 2019 Jeg synes, at det lyder mere som problemer i mavesækken og mavesyre, som i allerhøjeste grad også påvirker tarmene.

Har du overvejet at få en anden dyrlæges vurdering? Jeg synes det er lidt tamt og mangelfuldt, at hunden kun har fået væske med de symptomer, du beskriver.

Har du fået andet smertestillende?

• #7   12. feb 2019 Det var for meget mave syre så du havde fuldstændig ret det er der styr på nu .. og nu mangler vi så bare det sidste hun har fået fjernet anal kirtler og har rystet sig inden hun Sked og gør det stadig ... ved nogen hvorfor ?? Det sidst nye er hun køre røven hen over gulvet som kirtlerne var der men de er helt væk men noget genere hende har nogen af jer oplevet lignende ??? Troede faktisk til en start at det var fordi hun havde levet af havregrød og ris efter hendes maveproblemer men det er ik hård afføring og den ligger klar I tarmen klar til levering Ville bare så gerne ha min baby på ret køl nu nogen der har oplevet lignende ?

Kommentér på:
Hund med opkast og rumlende mave inden tynd mave

Annonce