{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Toffi Syg. {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv har lige været til dyrlægen med toffi.
Hun har de sidste dage gået og hængt med hovedet og intet spist .Vand har hun dog drukket en del af.
Stod op til morgen og hele hendes krop sitrede af hendes høje puls så jeg tog derfor til dyrlægen med det samme.
Dr.Dyr mener hun er hjertesyg og ville gerne have hende scannet idag men varde dyrehospital hvor de har det bedste udstyr kunne ikke tage hende pga påskeferie så hun er nu på hjertestabilliserende medicin .
Vi afventer nu bedring eller at det bliver tirsdag så vi kan få hende scannet .
Hun er træt ,hænger med hovedet, ingen appetit, orker bare ingenting . engang imellem rejser hun sig besværet og går 2-3 skridt og så smider hun sig igen på gulvet, hun har ingen feber.
Hun er 1½ år gammel så jeg håber virkelig ikke det er hjertet. Noget tyder desværre på det da hun har lidt væske i hjerte og lunger og pulsen er meget høj og hjertet slår ureglmæssigt .
Der er dog mulighed for at det er en forgiftning men vi ved ikke hvad det evt. kunne være og dyrlægen tror mest det første.
Så jeg er meget bekymret for min dejlige toffi lige nu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toffi Syg.
  • #1   5. apr 2007 Sikke noget møg..
    God bedring med Toffi.
    Håber I hurtigt finder en årsag og at der kan gøres noget ved det.

• #2   5. apr 2007 Hmmm det er aldrig nemt når hunden er syg.
    Det lyder ikke godt med Toffi - ønsker dig held og lykke.

• #3   5. apr 2007 det kan jeg godt forstå du er... puha.... det er en drøj omgang... må indrømme at jeg er lidt irreteret over at hospitalet er påskelukket, det er da vigtigt at der er åbent så de kan tage akutte patienter ind... aarrggg... vil du skrive opfølgning på hende, ind i mellem , så vi kan følge hende....?
    Ved at racen amstaff, kan have hjerte problemer, men ved ikke om det også ligger til den amerikanske bullterrrier... Håber det bedste for hende...

• #4   5. apr 2007 Der er ikke påskelukket men den dyrlæge som kan betjene scanneren er på ferie

• #5   5. apr 2007 toffi er en engelsk staffordshire bullterrier

• #6   5. apr 2007 Er der ikke noget hospitaler der har åbent her i påsken i Jylland?
    Prøv at ring rundt. Ved det er hamrende dyrt så håber du har en sygeforsikring.

• #7   5. apr 2007 jeg har ingen sygeforsikring og dyrlægen mener at det ikke betyder alverden om jeg venter til tirsdag fordi hun ikke har smerter .
    Det skal nu heller ikke komme an på økonomi men man ved jo også at i helligdage køre alle på lavt blus så han mente det ville blive svært at finde et andet sted .
    Varde er også kendt som et godt sted med de bedste faceliteter så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg gør lige nu.
    Dyrlægen jeg var ved er også kendt som en meget dygtig dyrlæge med god forstand .

Hendes puls er falden en anelse det er nok medicinen som begynder at virke men hendes poter er vildt kolde og hun er slap .
    Jeg tror desværre det er tiden der vil vise hvad der sker.

• #8   5. apr 2007 ME >> undskyld, det var også den race jeg tænkte på, men skrev noget forkert. smiler

• #9   5. apr 2007 Hej Mette
    Det lyder da ikke godt!
    Håber hun bliver ok igen!
    mvh
    Lotte

• #10   5. apr 2007 Jeg håber hun bliver frisk igen men hun har det værre og har talt med dyrelægen igen han kan ikke gøre mere for hende så vi venter bare og ser tiden an .

Temp er faldet lidt og hun ryster helt vildt det kommer i ture .
    Mine unger græder og er utrøstelige så det er lidt sejt lige nu .
    Trænger selv til en tudetur tror jeg men det kommer jo nok

• #11   5. apr 2007 Kææft det er synd for jer!!

Kan du ikke ringe til dyrlægen igen? Måske er det infektion - hvad ved jeg. Ville ønske jeg kunne hjælpe dig.

Knus herfra

• #12   5. apr 2007 hun har ikke haft feber der er ingen infektion desværre for det kunne man jo nok have kureret

• #13   5. apr 2007 Hvordan går det nu i skrivende stund?
    Tænker på jer!

• #14   5. apr 2007 hun kan slet ikke styre sine bevægelser længere .
    kniber hende selv at holde hovedet for at drikke .Men hun drikker det hun kan .
    Man kan se på hendes øjne at hun er helt klar i hovedet og hun kan selvfølgelig ikke forstå hvad der sker med hende.
    temp stiger og falder .
    dyrlægen har været forbi ca. 19,30 kl.
    og han mener stadig hun har alle tegn på hjertesygdom og så hende gerne scannet .
    Har derefter ringet lidt rundt for at finde en men der er påskelukket og det kan tidligst blive lørdag eller tirsdag og det er lang tid når hun er så dårlig.
    Hun har ingen smerter siger dyrlægen og det er heller ikke mit indtryk og hun vil stadig gerne kæle bare det er forsigtigt.
    Så jeg sover på køkkengulvet inat for at hjælpe hende med at drikke og bære hende ud og tisse engang imellem
    Og så håber jeg på at hun har det bedre imorgen selv om jeg ikke rigtigt tror på det

• #15   5. apr 2007 Ej hvor er det skidt for jer.. tanker herfra

• #16   5. apr 2007 ME - uuuh hvor har jeg dog ondt af dig/hunden/familien...!!
    Håber I får en rolig nat og det snart kan blive lørdag.

Knus og mange tanker herfra
    Karin

Kommentér på:
Toffi Syg.

Annonce