{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Mila_ H
Mila_ H
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 137

gravhunde - igen {{forumTopicSubject}}

Hej
Skrev den anden dag et spørgsmål ang gravhunde og vil først takke for svarene. Har dog lige et par mere. Håber det er ok at oprette en ny tråd, men ellers ser ingen det jo..

Hvor høje er hhv. dværg og miniature ca.? I bøgerne står kun brystmålet.

Kan de to små slags gravhunde holde´til at gå ture på 1-2 timer?

Kan miniaturen holde til lige så lange gåture som dværgen?

Og til sidst. Har læst at fx chihuahua ikke kan holde til så lange gåture.. Hvordan kan en lille gravhund så? Den har vel kortere ben??

Undskyld mine dumme spørgsmål

Mvh Sille

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravhunde - igen
  • Mila_ H
    Mila_ H Tilmeldt:
    sep 2006

#2   4. apr 2007 Mia .. Gælder det både dværg og miniature?

• Mila_ H
    Mila_ H Tilmeldt:
    sep 2006

#3   4. apr 2007 Ok..og tak. Jeg vil selvfølgelig vente med så lange ture, til hunden er helt udvokset. Men vil gerne have en lille hund, som også kan gå langt... I dens tempo selvfølgelig

• #4   4. apr 2007 en gravhund kan du sagtens gå med, bare det ikke er lange ture som hvalp (gælder nok alle hvalpe).
    du kan læse om gravhunde på www.dgk.dk meld dig evt. ind i klubben. du modtager bladet ca 4 gange om året tror jeg det er....

Rasmus er en fin dværg str. og han træner agility (du spurgte førhen til deres rygge), det er han vild med og elsker det.
    Jeg ville ikke lade min gravhund gå op og ned af trapper,og heldigvis har vi ingen (endnu).
    Vi har aldrig haft nogen gravhunde i familien, som havde rygproblemer.

Hvilken kennel skal du købe fra ?

• Mila_ H
    Mila_ H Tilmeldt:
    sep 2006

#5   4. apr 2007 Pia og Rasmus.. Det ved jeg ikke endnu. Lige nu er jeg igang med at "sondere terrænet"... Har masser af tid til at vente på den rette hund..

Nej, mine forældre har godtnok trappe, men så vil den altid blive båret.

Kan miniaturen også gå så lange ture? Eller er det kun dværgen?

Vidste ikke det med at man "blander" størrelserne..

Vil lige und og se på siden. Men skriv bare

• #6   4. apr 2007 ja miniature kan også gå.
    gå ture er fine, men en gravhund kræver lidt mere smiley den bruger gerne sin næse! spor eller noget smiley Agility bruger jeg, og det er min hun glad for. Ellers bruger jeg det, at smide godbidder, som han elsker, på græsplænen, det får han let en halv time til at gå med smiley

Jeg kan anbefale dig kennel Lileimo. Mener snart hun har hvalpe igen. Hun bor ved Farsø....

• #7   4. apr 2007 Beanmor - haha ja, og jeg er sikker på Rasmus ønsker at være en stor hund i en stor krop lige nu, naboens schæfer er i løbetid, klynke klynke...

• #8   4. apr 2007 Kirsten - din graver ser rar ud smiley Mon hun er i familie med min gamle tæves far Vibes Yndo ? smiley Han blev vist 17 år gammel

• #9   4. apr 2007 Beanmor- nej men han sir han gerne vil være stor og en schæfer *G* damp barn han er....
    Ja de skal nok finde en løsning hvis de vil. Jeg skal ned imorgen og have sagt, at jeg intet ansvar tar, har fundet ud af, at tæven sq render heroppe og sætter duftmærker.... og når vi nu er hjemme de næste 6 dage, så er rasmus jo meget ude....hmmm......og hvis hun så kommer luskende.... hhehehehee....det ku de li ku de ! nixen

• #10   4. apr 2007 Kirsten ej hvor sjovt. Lise Moustgaard havde ham. Hun fortalte han blev 17 år. Det er ikk så længe siden igen han gik bort. Tequila hed tæven, og hendes mor hed Quonda Lileimo smiley Meget dejlig hundemor smiley Savner hende enormt indimellem, men så er jeg glad for jeg fik Rasmus rapand

• #11   4. apr 2007 hehe ok smiley
    Ej den blanding må jeg hellere holde mig fra smiley
    Hvor ligger Rønde ??

• #12   4. apr 2007 hov glemte helt
    http://www.123hjemmeside.dk/kennelfrilund

hun er også en meget sød dame smiley

• #13   4. apr 2007 Kirsten - spillopper JA TAK ! smiley Men jeg ku ikk undvære ham smiley
    Okay, har godt hørt om hende før, men ku ikk helt huske om det var i jylland hun var fra.

Nu må jeg vist hellere se dyner smiley Tak for snakken smiley Fortsat god aften

Kommentér på:
gravhunde - igen

Annonce