Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bitch fight
  • #2   4. apr 2007 mine havde os sine ture, men det holdt op da både mig og mark viste at det var trunte der bestemte over hende (bella) da hun er ældst og var her først

• #3   4. apr 2007 Jeg regnede også med at de skal have lidt tid, vi har kun haft Jessie i 2 uger. Men Asta skal alligevel steriliseres d. 20, så Jessie kan jo lige så godt få turen også.

• #4   4. apr 2007 De var begge i løb i februar, på det er ikke det der er galt. Jeg tror bare at de begge er ret dominerende herhjemme i flokken.

• #6   4. apr 2007 Vores gamle Tæve og Tattoi var også oppe og tottes konstant . . :o(
    og til sidst så går det altså bare galt . . ( gjorde det for os ) . . og vi måtte give Sumi fred . . ret så hårdt . .

ingen var steriliseret . . :o/

• #7   5. apr 2007 Reese: jo da, der er 4 i alt. Anton gd 2 år, Arthur boerboel 9 mdr, Asta amstaff 1 år og Jessie rottweiler 4 år. Jessie er ikke oprettet endnu, da vi først får vores computer om 14 dage og nu er på nettet via mobil tlf. Håber virkelig at du har et råd, vil helst ikke ud og finde et nyt hjem til Jessie igen. Hun har været igennem så meget og det er ikke nemt at afsætte en rottweiler tæve på 4 år til de rigtige mennesker.

• #8   5. apr 2007 Jeg har valgt at få mine steriliseret. Honey er blevet det og Leika kommer under kniven om en uge.

Jeg gør det bla. fordi jeg ikke vil have hvalpe, og fordi jeg også har hørt det vil hjælpe på kampene. Mine har ogs¨kampe, men vi har kun haft Honey i 8 dage, og det er allerede begyndt at tage af.

• #9   5. apr 2007 min DDB rejser i dag, pga problemer mellem mine to tæver. Har været nød til at tage den svære beslutning, da det ellers vil ende gruligt galt

• #10   5. apr 2007 Bully Power: så din erfaring er at det hjælper med en han i flokken ??

• #11   5. apr 2007 Jesper: ok - så forstod jeg havd du mente - tak for det.

• #13   5. apr 2007 Mange tak for jeres svar og gode råd. Jeg tror nu at jeg også steriliserer Jessie, godt nok er hun med tavle, men hun skal ikke have hvalpe.

Kommentér på:
Bitch fight

Annonce