{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihh.. Hvor irriterende!
  • #1   3. apr 2007 Nope, den søgemaskine er intet værd...:o(

  • #2   3. apr 2007 Nej, det er den virkelig ikke.
    Der kommer jo masser af sider op, som ikke handler om det man skrev i søgefeltet! smiley


  • #3   3. apr 2007 Hvis du søger på "hund nr. 2" google kommer der en masse...bl.a.
    (link fjernet)


  • #4   3. apr 2007 Okay, tak skal du have. Så må jeg jo lige se, hvad jeg kan finde på google. Havde ellers håbet på, at jeg kunne finde dem herinde, der kommer der jo respons fra en masser med erfaringer:D

  • #5   3. apr 2007 Hej.
    Du kan også bare oprette en ny tråd, hvor folk kan komme med deres erfaringer igen : ) Jeg har desværre ingen erfaring jeg kan hjælpe dig med, men håber du noget!!


  • #6   3. apr 2007 Ja, jeg har overvejet, at oprette en tråd. Men synes tit, at folk er trætte af, at svarer på de samme spørgsmål igen og igen. Hvilket jeg udemærket godt forstår. Så det kan nemt bleve nogle halvhjertet forklaringer. smiley


  • #7   3. apr 2007 Ja det er rigtigt. jeg har også lige prøvet at søge herinde, og jeg kan heller ikke finde nogen... har set så mange ellers, så nu synes jeg også det er irriterende *s*

  • #8   3. apr 2007 Ja, det er nemlig det. Hvad skal man med en søgemaskine, hvis den ikke kan bruges alligevel:D
    Så bliver man sgu lidt irriteret! :oP


  • #9   3. apr 2007 Har 2 hunde og kan varmt anbefale det. Fik Stiff en månede efter Tyson og Tyson blev en helt anden. Han livede op. Det så ud til han blev mere glad hvilket der jo ikke er noget at sige til. Nu var der jo en han hele tiden kunne lege og gå på opdagelse med. I dag kan de 2 ikke undvære hinanden.

  • #10   3. apr 2007 Ja, det er sgu virkelig træls. Man burde få den forbedret. Så man foreksempel kunne søge på ord i overskriften. osv. smiley

  • #11   3. apr 2007 Tak skal du have Linda. Det lyder jo helt fantastisk smiley Men har du ingen ulemper ved det?

  • #12   3. apr 2007 Men så kræver det også, at folk blir bedre til at lave en overskrift der passer til emnet istedet for det der pjat med at skrive "HJÆÆÆÆÆLP", så man tror, at der er et eller andet galt, og så viser det sig at deres hund mangler stemmer i en udfordring eller hvad ved jeg.
    Det irriterer mig helt vildt!!!

    Så lav nu en overskrift, der gengiver emnet i jeres tråd, folkens, så vi kan søge efter dem.


  • #13   3. apr 2007 Hehe.. Ja, Maibritt. Du har helt ret. Så kigger man bare på min overskrift. Men mener jeg plejer at være bedre til det.
    For selvfølgelig kan ikke bruge den søgefunktion til noget, hvis overskrifter intet siger om indholdet af tråden.


  • #14   3. apr 2007 J M

    Jeg syntes ikke der er ulemper ved at ha´ 2. Og de 2 vi har fik vi da de var hvalpe. Tyson var 10 uger da vi fik ham og Stiff var 8 uger .. er den eneste "ulempe" nætter med manglende søvn fordi de skulle ud ... på skift selvfølgelig :o) Ja kan ikke rigtigt komme på andet og det opvejes helt af den fornøjelse det er at se på de 2 når de enten tumler rundt som tosser eller ligger arm i arm i kurven og sover sødt. Det fede ved at der er 2 er at de lærer en masse af hinanden. Deres kropsprog, brydekampe, tossestreger og leg i almindelighed giver dem en masse og de behøver ikke møde hunde som de skal lære at kende før de kan lære af dem. De har jo hinanden lige ved pote om man så må sige. Lyder vrøvlet, men det er skam logisk nok *GG*


  • #15   3. apr 2007 maibritt N

    *GG*
    Største delen af de tråde der bliver oprettet er netop folk der tigger stemmer eller udfordringer .... hvad de så kan bruge dét til.


  • #16   3. apr 2007 Jeg ville gerne ha´ en hund mere, men kæresten er sgunte så let at overtale smiley

  • #17   3. apr 2007 Ja, det lyder jo simpelthen så dejligt. Sille fylder jo 2 år her til maj. Har hørt, at der helst skulle være 2 år mellem dem. Men det har jo åbenbart ikke været noget problem for dig. smiley
    Men så har jeg et spørgsmål.
    Sille kan godt være lidt dominerende overfor hendes ting, såsom kurv, campingtelt m.m. Der er ingen der må komme derind. Men det er blevet bedre.
    For et par uger siden, overnattede en stor sort labrafor her. Den måtte godt ligge i Silles kurv. Det var meget mærkeligt.
    Men jeg vil høre, om man kan regne med, at Sille vil acceptere den ny. Det er der vel ingen garanti for.


  • #18   3. apr 2007 Jeg kan godt finde en ulempe mere ..... de er 2 om at prutte. smiley

  • #19   3. apr 2007 Haha.. Linda, der er jeg egentlig lidt heldig. Sille prutter aldrig. I hvert fald ikke noget man lægger mærke til. Jo, en er en soveprutter. Og så snorker hun som 2!
    Forestil jer hvor hyggelig det er, at ligge og sove med hende. Hun fiser og snorker så man overhovedet ikke kan sove smiley


  • #20   3. apr 2007 J M

    Jeg vil gætte på det er svære med en voksen hund. Den har jo sine ting som den selvfølgelig passer på. Det var derfor vi fik vores mens de stadig var hvalpe. Det var lige nyt for dem at være sammen da de ikke er søskende, men dét gjorde dem jo kun mere spændende for hinanden. Og selvom de er voksent op sammen kan de godt ha´ ejerfornemmelser overfor nogle af deres ting. Det er nu mens Tyson der har det sådan hvilket vist er meget normalt for en hanhund, men det er så meget normalt for en tæve at sætte knægten på plads når han bliver for kæphøj så dén klare Stiff til UG. Jeg vil tro at skal du ha´ hvalp skal du gøre op med dig selv om Sille er klar til det om Sille kan acceptere at der kommer en lille ny til som i starten vil tag en del af den opmærksonhed Sille før fik ... for I vil jo bruge lidt mere tid på den lille ny lige til at begynde med .. kan slet ikke undgåes. På den anden side ... I kan selv gøre jeres til at de f.eks ikke kommer op og tottes om legesager og sårn = har hver "deres" ikke at I skal regne med de så ikke sjæler jegetøj fra hinanden for det vil de ... sikken et turmult vi sommetider har her i hytten. Forestil dig 2 små børn som har det samme legetøj, men de vil alligevel ha´ det den anden har. Herligt cirkus*GG*


  • #21   3. apr 2007 J M

    Og du klager!! Jeg har kæresten i den ene side af sengen der snorker, Tyson sover i kurven ved fodende snorkende og stinkende plus Stiff der ligger ved min side af sengen og da hun er en pige så prutter hun ikke ... hun lufter en lille vind, men den stinker så ikke mindre af den grund*GG*


  • #22   3. apr 2007 Jeg forventer faktisk at se Tyson smide sig skrigende og hylende på gulvet en dag mens han hamre og sparker i gulvet af hysterisk frustration over Stiff har hugget han´s tyggeben ...... mor´s lille dreng da *LOL*

  • #23   3. apr 2007 Tæmmer lige min fantasi lidt ... er vist overtræt*GG*
    Jeg undskylder på herskabets vegne.


  • #24   3. apr 2007 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2669

    I vores hjem er der 3 muligheder.
    1. De sover.
    2. De tumler.
    3. De venter på mad.


  • #25   3. apr 2007 Neeej. Hvor ser de bare kære ud. Ihhh.. Sådan et par kammerater vil jeg også have.Gud er det bare søde.. Sidder bare med det største smil på læberne. smiley

  • #26   3. apr 2007 J M

    Og det helt fede ved det er når man ... lægger sig op af sådan et par dejligheder så giver de begge et tilfreds suk og putter sig lidt tættere ind til dig. Man bliver helt varm indeni :o)


  • #27   3. apr 2007 Jakob og Mathine A

    Mange tak for komplimentet :o)


  • #28   3. apr 2007 Hej
    Der er 6 mdr mellem mine hanner. De er nu 20 og 14 mdr. Her er der nogle magtkampe, som vi aldrig tidligere har oplevet, trods flere hanner sammen. Tror det skyldes de begge er unghunde, men når det så er sagt. De har haft så meget fornøjelse af hinanden, og det er først nu hvor den yngste er blevet kønsmoden at der er kommet ballade. Ved det stopper igen, men 2 hunde på 60-65 kg er lidt voldsomme når de "toppes" ;o)


  • #29   3. apr 2007 marianne- hvor ved du fra det stopper igen??? kunne det ikke blive værrer????

  • #30   3. apr 2007 Hej Mette P
    Jo det kan sagtens blive værre, men " problemet" er at den ældste ikke " forstår" signalerne fra den anden, så vi stopper balladen og fortæller hvem det er der bestemmer. Det er altid i forbindelse med os, at der bliver ballade, når vi f.eks sidder og kæler med dem begge,så vi er meget obs på de situationer og er obs på den yngstes adfærd. Det er nemlig ham der starter. Hans mor døde under kejsersnittet, så han er meget " menneskefokuseret" og det er vi ved at fjerne fra ham...Tror det er en måned siden der sidst var ballade. Ja har vel oplevet det en gang om måneden. På et tidspunkt tænkte vi faktisk på om det var kvindernes " perioder" der styrede de kampe.
    Den ældste har også været syg ( svag i den andens øjne) og det har bestemt ikke gjort det bedre. Nu er han rask igen, og siger fra. Det er jo nok noget jalouxi. Det skal bare stoppes.


  • #31   3. apr 2007 Hejsa
    Jeg står også med to hanner med 6mdr mellemrum.. indtil videre er der ikke noget..
    Men Vi er meget glade for at have to, de har så meget glæde af hinanden. Men hvis jeg skal sige nogle ulemper, dobblet så meget rengøring, dobbelt så dyrt, ja i det hele taget bare dobbelt af det hele.
    Men elllers kan jeg varmt anbefale det, men husk lige det Marianne B har sagt med magtkampe, det opstår for det meste på et tidspunkt..

    / Lykke


  • #32   3. apr 2007 Hej igen
    Har lige været til dyrlæge med den yngste ( Albert som skulle vacc.) Hun siger at det drejer sig om 3 pladsen i herakiet. Vi er lederne ! Bare vi er obs på dette, og viser at vi ikke vil acceptere dette, så skal det nok løse sig. Det er meget " positivt" at det kun foregår i situationer hvor vi er indblandet, for så har de fundet pladserne når de er alene....


Kommentér på:
Ihh.. Hvor irriterende!

Annonce