{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Tsk stk! {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre ALLE sammen herinde hvad i går og har så ondt i bagdelen over "kamphunde"?

Syntes det er noget fis, for de fleste som har noget imod kamphunde ved INTET om hvad de taler om!!! Har hermed ikke sagt at alle ikke ved noget, og jua der er self nogel paphoveder derude som ikke kan finde ud af at behandle en Muskel-hund ordenlig!

Syntes at jer herinde som ikke kan lide Muskel-hunde skulle opsøge nogen som her en herinde i nærheden af jer, og tage på et lille visit for at møde de OVERVILDT-MEGA farlige hunde som folk går rundt og tror de er!

Jeg er nået til min grænse for hvad jeg gider at høre omkring muskel-hunde! For de er minst ligeså gode familie hunde som labradore osv...

Amstaffen er ikke blevet avlet til kamp siden år 1900, men det er Pitbull´en tilgengæld! Men der er osse himmelvid stor forskel på de to hunde´s Phsyke!!!

Det er videnskabeligt bevist at man kan avle aggrasive gener ud af en hund på 3 Generationer! Hmm okay! Så må det jo sige at de fleste aggrasive gener(kamp-gener) skulle være så godt som ude af Amstaffen ikke?

Eftersom det er 107år siden man begyndte at avle den til familie hunde!!!!

Mvh: Dann Johansen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tsk stk!
  • #2   28. mar 2007 Hov.. jamen, jeg kunne vist godt bruge dig herinde (link fjernet)

Det er videnskabeligt bevist at man kan avle aggrasive gener ud af en hund på 3 Generationer! Hmm okay! Så må det jo sige at de fleste aggrasive gener(kamp-gener) skulle være så godt som ude af Amstaffen ikke?

^^ Jo, hvis folk avlede målrettede og med hovedet frem for pengepungen, men gør alle amstaff avlere det?

• #3   28. mar 2007 Når du bruger ordet kamphund så tænker jeg... en hund der bliver brugt til kamp = ulovlig, dumt og ondskabsfuldt, DET har jeg imod kamphunde.

At AST'en udspringer fra APT'en ved alle vist efterhånden.

At sammenligne en AST med en lab er godt nok dumt.. det ene er en terrier det andet en retriver, altså ikke noget man kan sammenligne.

At AST'en er en sååå god familie hund har vi alle også hørt en million gange, nogle af os har endda oplevet det, men det ændrer altså ikke på det drive der ligger i en AST. på dens tollerence-tærskel, aggrsions-tærskel, smerte-tærskel osv osv.

En AST er ikke en lab i forklædning, og hvis bare alle ejere af en sådan ville indse det og være deres ansvar voksent, så ville der heller ikke være så meget bøvl ang den race.

Mvh. Tanja

• #4   28. mar 2007 Jeg har ikke noget imod kamp/muskel/dræber hunde

Godt nok har jeg ikke en selv, mest pga af priserne, men også fordi jeg ikke føler jeg er klar til en endnu..

Men jeg syntes de er så smukke, og alle de kamphunde jeg har mødt har været SÅ dejlige smiley Og så har de en dejlig kort pels smiley

• #6   28. mar 2007 Jeg ELSKER molossere, mastiffere og boxere.. Terriere er jeg altid forsigtig overfor, være det cairn, westie eller amstaff fordi de som terriere har et drive som ikke altid passer til min hyrdehund.. og det skal der også være plads til..

• #7   28. mar 2007 Har ingen problemer med dem. Faktisk er 90% af mine hundes legekammerater muskelhunde. Samt sønnen er ejer af de 2 dejligste man kan forestillle sig.

Det er nogle af ejerene til muskelhunden jeg kan få grueligt ondt i røven over........

• #9   28. mar 2007 Ingen problemer IRL.
    Blot lidt IRRI med ALLE de tråde, der blir ødelagt pga. diskussioner herom samt alle de tråde, der netop omhandler "muskelhunde". Er godt klar over, der er mange oprettet herinde, men savner ski at høre om andre kategorier af hunde...

• #10   28. mar 2007 Et såkaldt Kamphund eller dræper hund bliver jo ikke født sådan. Det er deres menneske ejer som laver dem til kamphunde. Gi ikk hunden skylden men dens ejer som ikk har hjerne nok til at se hvad de gør mod de stakkels dyr er forkert.

http://www.youtube.com/watch?v=OLtrqOdDxzk

Det er ikke deres skyld

• #11   28. mar 2007 Rigtig mange muskelhunde ejere er rigtig nærtagende !!!

Der er jo nogen der tager det som et angreb på deres hund, hvis andre på gaden går over på det modsatte fortov.......

Kan det tænkes at disse mennesker er bange for ALLE hunde ??
    Eller kan det tænkes at den hund de går med er agressiv overfor andre hunde ??

Hold dog op med den ynk !!! Det er jo pinligt

• #12   28. mar 2007 "Ville lige høre ALLE sammen herinde hvad i går og har så ondt i bagdelen over "kamphunde"?" Hold da op en lang tråd det så bliver :=/ Hvad så med dem der ikke har noget imod kamphunde, skal de også fortælle dig hvad de har imod dem?

Hvad er det "alle" kamphundeejere får ondt i røver af, når nogen stille spørgsmålstegn ved kamphundene?

Hvorfor skal vi have den ene tråd efter den anden, om hvor trætte I er af at høre om jeres hunde?

Jeg er da også nogle gange træt af alt det lort der lukkes ud om små hunde, og "paris-wanna-be".

Hvis nogle går over på den anden side når jeg kommer med mine tre dræbermaskiner, så går jeg da ud fra det er fordi de mener fortovet er for lille, eller også at de er bange for hunde.

Jeg er sikkert ikke den eneste der ikke er bange for racerne i sig selv, men det fjols der hænger i den anden ende (af en nogle gange manglende) snor, og nægter at indse hvad det er for en race der er blevet anskaffet.

Her www.kinagrill.dk og tør så øjnene og gå ud og vis hvad det er der går din race unik. Du overbeviser ikke nogen ved at sidde her og lukke gas ud.

• #13   28. mar 2007 Jeg synes det er lidt spændende, at den ene "halvdel" af muskel-ejerene herinde gang på gang argumenterer for deres hunde med, at de er i og oh så forskellige fra pitbull'en. Mens den anden halvdel argumenterer for netop pitbull'en med det stik modsatte argument, nemlig at de er i og oh så ens...

• #14   28. mar 2007 Tja...syns der er en underlig tendens til, at man ska mene, at muskelhunde er de eneste hunde, der IKKE er rovdyr...hm...

• #15   28. mar 2007 Jeg må lige sige noget her også..

Som sagt har Jeg Hector som også er Muskelhund Jeg er Heeelt vild med Muskel hunde Men Jeg har også en hyrdehunds blanding og ham er jeg da også Heeeelt vild med..
    Men det er på to vidt forskellige måder.

Som nogen ved så Hentede jeg Laura's Han hund i går og sku se om jeg ku hjælpe hende og jeg har aldrig rigtig kendt til amstaffen før jeg mødte Laura jeg har hele tiden sagt jeg vil ikk eje sådan en Race men nu har jeg haft Pache i et døgn og det har åbnet mine øjne jeg skal have en nåe Hector er blevet ældre for han er da for skøn.. Men grunden til jeg også har han er for di den måde han er på er akurart som min Noah er på (Hyrdehunden) Bange og nervøs så føler jeg kan hjælpe hende og det er da det bedste jeg har gjort længe Noah og Pache for guder hinanden og når vi går tur er der INTET de to er bange for de ligner hinanden så frygtelig meget af sind at jeg stadig er lidt chokket over at det kan lade sig gøre det er en Amstaff og så en blanding af Schæfer Border collie og belgiskhyrde hund.. Så tror også bare folk skal møde de såkalde "kamphunde" før de kan kalde dem dræber hunde...

• #16   28. mar 2007 Jeg har mødt IRL, må jeg så gerne have en mening om dem?

• #17   28. mar 2007 Jeg tæver dig ikke Dobe.......

• #18   28. mar 2007 Synes s.. det er stort at oprette en tråd og så smutte.

Vor herre til hest :=/

• #19   28. mar 2007 Hmm jah sådan er nogle desværre

• #20   28. mar 2007 Og det gælder alle.... Uanset race.

Dem med den hidsige pekingeser, der sidder i benet på folk, der går forbi er heller ikke særlig gode til at snakke ordentligt.... eller gøre noget ved problemet.... for den er jo så lille.... der sker ikke noget

• #21   28. mar 2007 Jeg er enig med Miss.. desuden ejer jeg ikke muskelhunde,men rottweilere.. Kald racerne hvad de hedde,r i stedet for de negative udtryk...

• #22   29. mar 2007 forstår ikk folk her inde blir ved og ved og ved med at skrive indlæg og debetter og muskel hundene ,
    de er det samme der blir skrevet gang på gang , sys det er ved at blive lidt ensformet .....

helt ærligt man ved der nogle her inde der ikk kan lide hundene og tror aldrig nogle af os for dem på andre tanker, så man kan lige så godt lade vær med at forsøge.

og tror ikk på jeg er den eneste der er træt at af høre på det samme hele tiden .
    vi må finde os i nogle ikk kan lide vores hunde , og de må finde sig i vi syntes det er flotte og dejlige hunde .
    andet er der ikk at gøre TROR JEG ....

• #23   29. mar 2007 Belinda > gir dig helt ret !
    Det er da absolut heller ikke alle, der bryder sig om min type hund herinde på HG. Det har nogen af dem så hen af vejen givet udtryk for, på mere eller mindre pæn facon...Skulle det så betyde, at jeg oprettede tråde og brokkede mig over det ? Hm...så ka vi jo blive ved i en uendelighed....

Kommentér på:
Tsk stk!

Annonce