{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flexliner....
  • #1   28. mar 2007 held og lykke med at vikle din hund af krattet igen ;O) de dur kun på åbne pladser ;O)

• #2   28. mar 2007 (link fjernet)

smiley

• #3   28. mar 2007 hun går kun derind for at lave stort og vælger næsten altid den samme vej ud.... smiley

• #4   28. mar 2007 søster særling.... hun får ikke lov til at bruge hele linen når hun går nær veje og og andre folk så har hun den almindelige længte som hendes anden line har... det er mere når vi når hen til steder med meget græs og sådan... så hun bedre kan nå at afsøge alt hvad hun gerne vil afsøge uden at jeg bliver utålmodig... smiley

• #6   28. mar 2007 Jeg er rigtig glad for den vi har... Jeg bruger den kun når vi går i skove hvor hunde ikke må gå løs... Eller andre steder hvor han skal have lov til at tumle... men med snor på!

• #7   28. mar 2007 ja lige nøjagtigt... ved jeg at chika skal indtil byen eller andre steder med mange mennesker og sådan så tager jeg også den alm også når der skal køres i tog eller bus... for ja man har mere styr på hunden og kan holde bedre fat med den anden slags line....

• #8   28. mar 2007 Jeg bryder mig heller ikke om det da jeg også syns mine er for store til sådan en men ved min far bruger det til hans.. Men jeg har en gang præsteret at en lille pige blev viklet ind i snoren og fik et Langt dybt sår rundt om halsen og det var ikke rart og sideb den dag har jeg aldrig gået med hund i sådan en..

-Kristina..

Men det er jo en smagsag smiley

• #9   28. mar 2007 med hensyn til at gå pænt så kan hun skam sagtens gå pænt og ved præcis hvilken side hun skal gå på osv... og hun er altid på plads når vi krydser veje... men derud over er jeg ret glad for at hun kan få lidt mere line at gå i på de store græs arealer her i nærheden... da der ligger rimelig store veje i nærheden og dem skal hun ikke fri i nærheden af.... hun stikker såmænd ikke af men angsten er der stadig... jeg har set hvad en bil kan gøre ved en hund og det er ikke rart....

• #11   28. mar 2007 er det de der liner der selv ruller sig sammen?

• #12   28. mar 2007 har en venninde der har en lab - og hun fik sig en seriøs røvtur, pga flexlinen. Hunden så en hare oppe på heden og inden min venninde nåede at bremse linen, så var hunden nået ud til enden og det gav så hårdt en ryk at min venninde fløj i gennem luften - smadrede sine briller, trykkede et par riben og forstuede hånd og finger - så du skal være oppe på tæerne når det er med så stor en hund

• #13   28. mar 2007 Men må sige hvis jeg havede haft en til at ligge havede jeg nok haft brugt den i dag nede i skoven til Pache (Lauras hund) for ture ikke slippe ham fri da jeg jo ikke kender ham 100 % endnu og syns det var synd han ikke ku lege bare lidt med de to andre..

• #14   28. mar 2007 raster zoo - ja de ruller sig selv sammen...

• #15   28. mar 2007 Okay, jeg bruger kun min flexline til når jeg har mine katte ude i snor..

Joy tør jeg ikke gøre det ved, jeg er bange for at snoren knækker..

• #16   28. mar 2007 Professor Rikke D

Hende den lille pige har også fået et ar godt nok ikke så tydeligt mere men det er der.. Har det bare stadig mega dærligt med at det skete men så ikke hun kom og hun ELSKEDE Tico så hun løb jo bare hen til ham og så blev han så glad at jeg ikke nåede at få kontrol ..

• #19   28. mar 2007 jeg købte en til holli fordi holli syntes at det var super sjovt at gå på spor efter alle de dyr som er i skoven.

hvilket jeg ikke syntes var sjovt. så for at hun stadig havde lidt plads at rende rundt på i skoven... og jeg er meget glad for den... også på løbeture

men i byer og andre steder hvor man går pænt så bruger vi alm. snor

• #20   28. mar 2007 Jeg har et lille problem med ikke at bruge flexline, min hund vil ikke have stort hvis hun er i den korte, ved ikke om det er fordi hun føler at jeg står i nakken på hende, men hun holder sig hvertfald lige indtil vi er indenfor igen...

• #21   28. mar 2007 Her er vi jublende glade for vores flexline...Om den er god eller ej tror jeg kommer meget an på race og omgivelserne...vej, skov, mark, sti osv.
    Han er nu blevet så god til den, at han opfører sig som de dygtige hunde, vi ser uden line..Venter på mig, sætter sig de rigtige steder på det rigtige tidspunkt...har mulighed for at trække sig, hvis vi møder hunde han er nervøs for.
    Ps. ved trafikeret vej, bruger vi den som alm. line..

• #22   28. mar 2007 Er enig med de fleste om at flex liner er noget fanden har skabt - men jeg bruger flex line til min hund steder hvor hunde ikke må gå løs, da jeg jo har en turbo hund der skal have meget motion. Man kan godt bruge flex line til større hunde, det kræver bare at du lærer din hund kommandoen "stop" når den kommer for langt i snoren. Det har Alve lært meget hurtigt. Alle andre steder bruger vi alm. kort line, hvis vi da ikke går et sted hvor han må gå løs.

• #23   28. mar 2007 jeg er vildt glad for vores, de er korte når vi går på fortove osv men når vi er på større arealer så får de lov til at fise rundt og tosse. det er rart for os da vi har hunde der ikke kan med andre, så vi kommer ikke i områder hvor de må være løse, så der er flexlinen fantastisk! de får noget plads til at spæne rundt og muntre sig på. man skal bare huske at være på hele tiden så man ikke bliver viklet ind i den (det er også nemt nok, man skal bare ikke stå og tale i mobil osv)

• #24   28. mar 2007 begge mine flexliner blev solgt da jeg fik hund nr 2.

• #25   28. mar 2007 Jeg bruger flex-line til begge mine store hunde.
    Og jeg er rigtig glad for det.

jeg bruger den mest i skoven. Det betyder at jeg kan løbe videre, selv om der lige er noget, der skal snuses til.

MEN.... Lær din hund at gå pænt i en almindelig line først

• #26   28. mar 2007 Og snoren knækker ikke.......

Kommentér på:
flexliner....

Annonce