{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flexliner?
  • #3   25. aug 2008 nåe dem... tak for jers svar!

• #4   25. aug 2008 Mary: hvorfor selvmodrsliner??

• #6   25. aug 2008 okay på den måde smiley men så har man jo heller ikk "lært" at bruge den.. for det jo logisk en bød genstand ikk kan kotrolleres smiley jeg bruger vores flexline RIGTIG meget, men ved tvej med trafi kog cykler, holde rjeg fast i det stykke der ikk går ind i rullen smiley så jeg nærmest har fat i halsbåndet, indtil vi kommer ud hvor der inden traffik er.. kommer så så bare en gående, så ved hun hun skal finde plads, og blive til personen/cyklen/bilen er forbi, (men hodler alligevel fst i snoren helt ved halsbåndet..)

• #7   25. aug 2008 Flexliner er både ondt og godt, synes den er dejlig nok at have ved f.eks. vandet. der må de jo ikke rende løse her i sommer halvåret, så er det rart nok med sådan en istedet for et langt reb. men på alm. gå tur er den enten rullet helt op eller også bruger vi den slet ikke.
    der er mange der ikke forstår at gå med deres hund i sådan en.. har tit set dem der bare lade hunden "løbe" inde midt i gågaden, som er fuld af mennesker.. det er tankeløshed..

• #8   25. aug 2008 Bestemt selvmordsliner for folk der ikke har hovedet med sig når de bruger dem (desværre ser man mange af dem :().

Men bestemt også en super god line hvis man kan finde ud af at bruge den - jeg havde stor glæde af den, eller Diva havde smiley
    Hun fik kun lang snor når vi ikke gik ved vej eller ved hjørner hvor der kan komme alt muligt rundt omkring smiley
    Ved vej og hjørner var den kortet ind og LÅST.

• #9   25. aug 2008 Synes flexliner er et dejligt stykke redskab, når man altid går med sin hund i snor.
    Når man går langs stier og vej, går de i kort snor, men når vi så kommer ud på friareal/græs, jamen så kan hundene få lov at strække lidt ud og komme omkring pga. de mange meter.

• #10   25. aug 2008 Jeg bruger også flexiline og synes den er dejlig.
    Men man skal lære at bruge den for ellers er den farlig.
    Bianca´s flexi er på 8 meter så når der er en kæmpe græsplæne eller lign. hvor hunde skal være i snor så er hun næsten løs og kan løbe rundt og lege som det passer hende. Dejligt....
    Men jeg passer også på ved ikke at give lang line når der mulighed for at der kommer en cykel eller lign.

• #11   25. aug 2008 Ville ikke undvære flexilinen, har en på 8 meter, og ved godt hvordan man bruger den;-)

Hvis man bare bruger hovedet er der ingen problemer, men man kan jo også bruge en alm. line forkert....

Kommentér på:
Flexliner?

Annonce