257 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

alene hjemme hvor længe? alene hjemme hvor længe?

vores hunde har været så heldige at min kæreste har gået hjemme det sidste ½ års tid, nu skal vi begge starte nyt job/vikariat og begge arbejde 37 timer om ugen. Vi har begge transport tid så tror at de skal være alene ca 9 timer om dagen. jeg syns det er længe, men det kan jo lade sig gøre. De har også kunne det før..
men blev nysgerrrig og ville høre hvor længe jeres hunde er alene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme hvor længe?
  • #1   12. mar 2007 Her i huset er de sjældent alene længere end et par timer, men det hænder at de skal være alene en 7 - 9 timer og det er de ligeglade med!

• #2   12. mar 2007 Her er det lidt forskelligt, men det plejer at være mellem 4 til 8 timer. En sjælden gang imellem 9 timer og nogle dage er det slet ikke alene.

• #3   12. mar 2007 når vi begge begynder at arbejde igen, så er det også et must hvis vi skal noget om aftenen at de skal med. de har ikke fortjent først at være alene hele dagen og så derefter også om aftenen!

• #4   12. mar 2007 Mine er alene ca. 7 timer om dagen. Engang imellem lidt mindre, og engang imellem 1-2 timer mere. Har ingen problemer overhovedet med dem.... De er søvnige hvis jeg kommer tidligere hjem, og lidt mere livlige, hvis jeg er sent på den. Der er lukket i hver deres del af huset, da jeg har erfaring for, at det fungerer bedst (adskilt af et gitter, så de kan se hinanden)....

• #5   12. mar 2007 jeg mindes også noget om at de har mega krudt i røven når man kommer hjem fordi de har ligget og sovet hele dagen smiley

• #6   12. mar 2007 alt fra 4-8 timer herhjemme.
    De dage hvor jeg skal på arbejde efter skole, er jeg hjemme i et par timer, og så afsted i 4-6 timer
    (ikke optimalt, men skal jo ha nogle penge...)

En enkelt gang har hun været alene i 12 timer fordi jeg skulle til stor fødselsdag, og der var ingen problemer. Men kan absolut ikke anbefales!

• #7   12. mar 2007 7 timer, og ingen problemer når jeg kommer hjem! Stolt:o)

• #8   12. mar 2007 Figo er små syv timer,og hvad vi tror ikke noget imod det hun sover og sover.Jeg er post og sådanne en dag som i dag hvor jeg har givet mig selv post var jeg lige forbi hun snork sov,hun hørte mig ikke engang. (0;

• #9   12. mar 2007 suk ville ønske at jeg havde råd til et 30 timers job smiley nåh jeg bliver nødt til at smutte, men kigger ind igen i aften...
    bliver nødt til at smutte til latin...

• #10   12. mar 2007 Vores er alene hjemme i ca 8 timer om dagen nogen gange mindre, og så får han også meget opmærksomhed når vi kommer hjem og en god lang gåtur;).. Så tror at vi er tilgivet

• #11   12. mar 2007 mine er alene hjemme omkring 7 timer nogen gange mer men kommer an på arbejds tider.

• #13   12. mar 2007 Zuco er alene hjemme gennemsnitligt 6-9 timer uden problemer. Nogen gange kortere tid. Han har da også kunnet klare 14 timer en sjælden gang i mellem helt fint, men min samvittighed havde det ikke godt. Meget dygtig dreng (og hvis der skulle ligge en tissetår (7-9-13 er ikke set i 1½ år) eller være suttet lidt på en pude eller lign., får han selvfølgelig ikke skæld ud eller noget). Det er jo ikke hans skyld, når han skal være alene så længe. Så det sker kun i absolut nødstilfælde at det bliver mere end 10 timer, hvor jeg har en lang dag og ikke kan nå hjem midt på dagen. Så bliver han luftet som det sidste/første lige før og efter jeg afgår/ankommer.

Sonja

• #14   12. mar 2007 takker for alle svarene smiley ville virkelige ønske at jeg havde råd til at gå hjemme med dem hver dag, det kunne være SÅ fantastisk men det er jo desværre ikke muligt..

Kommentér på:
alene hjemme hvor længe?

Annonce