{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

træt af hunde træf {{forumTopicSubject}}

det skal lige hurtig siges jeg ikke har noget i mod hunde træf. men nu når jeg går tur i søndermarken, så mødes alle dem der hunde træf ellet bare mødes. lige der hvor alle stirerne mødes så man er NØD til af gå igennem, 8-9-10 løse hunde.. jeg går med min i snor a jeg ikke er helt sikker på ham ved andre hunde, men så når man så prøver gå ignnem den flok blir han hevet og flået rundt for man har sin i snor... man er der en af de rådne hunde ejer der gider kalde sine hunde til sig, nej nej jeg skal skubbe dem væk........, så kan jeg ikke forstå hvorfor de ikke går ned på en af de store græsplæner og er så man kan gå på stirene uden af løbe en i så mange løse hunde.................

så kom jeg vist af med det hehe.
PS jeg har ikk noget i mod hunde træf eller af folk mødes eller noget der minder om det. men som sgat er jeg ikke helt sikker på hvem min hund kan li og ikke li håber i kanse hvad jeg mener.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træt af hunde træf
  • #1   10. mar 2007
    Laura ja for fanden det ville jeg osse meget gerne. men som sagt er jeg ikke helt sikker på ham.. han er temlig meget han

• #2   10. mar 2007 ja ved det godt men vil ikke se andre hunde eller izo komme til skade vel hehe men han har haft fat i nogle af de små men de piver jo osse for et godt ord ik hehe

• #3   10. mar 2007 Nu er jeg en af dem der tit er i søndermarken. Og der er et område man må have sine hunde løse. Så hvad med ikke at gå ind der hvor de må være løse. Der er jo plads til os alle. Børn, hund med og uden snor, løber osv.

• #4   10. mar 2007 P.s det kan ren faktisk være din hund bliver en anden uden snor. Det ved jeg med en han hund jeg en gang gik med. der var ikke spor uden snor, men lige så snart han fik den på kunne han ikke klare de andre han hunde.

• #5   10. mar 2007 jeg vd udmærket godt der er nogle steder man ikke behøver ha hund snor jeg siger jo osse jeg ikke har noget i mod det MEN når jeg kommer med en hund i snor og viser stor atityde for de alle sammen ikke skal komme vælgtene over kunne man godt kalde sin hund til sig i stedetfor af står og tale om hvad de fik og spise igår......
    ja det kunne blive en helt anden hund det er der for jeg går væk fra de løse hunde og sætter ham løs og laver lydihed træning med ham..... og sidist jeg gjod det så fik han tre hunde til af ligge og hyle syntes ikke det var fed

• #6   10. mar 2007 Ceteris Paribus jamen det er osse det jeg menert jeg vil ikke være skyld i af din hund blir bange for min kommer løbene fordi jeg ikke har den i snor. men kan jeg se af din blir bange og jeg ikke har den i snor ville jeg kalde min tilbage MED DET SAMME

• #7   10. mar 2007 det er lige præsig det jeg mener man skal osse selv ha valget om man vil "tale" med andre hund eller ej

• #8   10. mar 2007 oveni købet da jeg gik der inde. stod der to hunde uden sno den ene en muskel hund og den anden en eller andet lang håret. de kom da lige op og slogs ALORLIGT og der skal jeg gå igennem med en 4år dreng og min hund..... tommel finger ned til hunde ejer

• #9   10. mar 2007 ja helt sikkert ansvar det er det der skal til der mange der gør det men der er osse mange der ikke gør ik.......
    ja 1ske kan der gå inden der går galt

• #10   10. mar 2007 Ja, jeg kan sq godt følge dig her, Jesper. Folk burde skamme sig, når de ikke kan finde ud af at få snor på deres hunde, når der kommer en, der ikke er med til træffet gående!!
    Og de steder hvor det er tilladt at have sin hund løs, er det under ansvar og med hensynstagen til andre!!

• #11   10. mar 2007 vil også give dig ret og mener det er et stort problem når man går med sin hund i snor må der jo som regel være en årsag syntes du lyder yderst fornuftig at gå i snor når du ikke er helt sikker på din hund endnu og så er det helt klart de andre hundeejere der skal kalde deres hunde til sig og som du siger flytte sig fra stierne

• #12   10. mar 2007 Steder hvor hundene må løbe frit er mange desværre ligeglade, og lader mere eller mindre hundene passe sig selv

• #13   10. mar 2007 bitina ja ik der erjo en meget stor grund til man går med ham i snor

• #14   10. mar 2007 Loven siger jo oz, at man skal holde sin hund i snor.

Kommentér på:
træt af hunde træf

Annonce