{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

en herlig gåtur {{forumTopicSubject}}

Aya og jeg har været ude og gå den skønneste tur idag, først hen og aflevere børnene, hvor hun sidder foran børnehaven imens(det hun god til) og bagefter gik vi en helt ny tur, hen over en total sumpet mark(lige noget for aya) og op på en kæmpe bakke, som jeg kæmpede mig op af, mens Aya lystigt hoppede og sprang om mig og ligesom heppede på mig eller fortalte mig at jeg var langsom(tror det er det sidste)

men glad var jeg da jeg endelig kunne se toppen, kun for at blive enormt skuffet og se at det var vores motorcross bane der lå gemt bag den, her havde jeg kæmpet mig derop og så kunne jeg bare have gået en anden vej, men sådan er det jo når man prøver noget nyt,
oppe på banen var der en lab, på 8 mdr og da jeg ikke havde Aya i snor LØB hun jo afsted lige hen til den anden som heller ikke var i snor(så lære man af det også) ejern kom løbende ud og begyndte at stå at skrige af grin, begge hunde lå og rullede rundt i det største vandhul de kunne finde(føj hun var klam og lugtede)

vi stod så og snakkede lidt, Aya var den første hund den legede med uden at knurre og gø, vi blev så enige om at det var fordi hun total havde taget røven på den og bare var løbet afsted og så at ingen af dem havde været i snor til at starte med,

men hvor var det hyggeligt at stå og se Aya i fuld vigør springe rundt fra mudderhul til mudderhul,
ob virkelig lege hvalpet, de fleste hun leger med er jo voksne hunde og den en helt anden leg,

vi fik dog også at vide at ønskede jeg nogensinde at sætte hende i avl, måtte jeg endelig sige til, *SS* det jo altid rart at få at vide, men Aya skal nu ikke bruges i avl, hun skal bare være min hund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en herlig gåtur
Kommentér på:
en herlig gåtur

Annonce