{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Hvornår begynder man?? (hvalpespørgs) {{forumTopicSubject}}

Min søster har lige fået en 8 uger gammel labrador hvalp i går. Hun spurgte mig i dag, hvornår og hvordan man bedst muligt får hvalpen til at lade være med at nappe. Ved godt den er lille osv. (men måske i har et godt råd) Jeg kan ikke selv huske hvad pokker jeg gjore med Emma... *hoost* Så måske i kloge mennesker kan hjælpe..

på forhånd tak!

Heidi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår begynder man?? (hvalpespørgs)
  • #1   4. mar 2007 Åhh der er en million muligheder (overdrivelse fremmer forståelsen..*gg*)

Men jeg ville starte med at aflede opmærksommheden med noget den MÅ tygge i.

Eks. Du sidder og nusser med hvalpen, den begynder og nappe/tygge, så rejser du dig og henter det der er beregnet til formålet og indbyder til leg med det.

• #2   4. mar 2007 Altså vi har en hvalp på 15 uger idag, og hun napper... og det gør sku av... Vi siger nej, og det gjorde vi fra dag 1 af, og gav hende så legetøj istedet, og roser hende når hun bider i legetøjet.... og det har hjulpet for os... Nu napper hun kun når hun bliver overgearet..

• #3   4. mar 2007 I gang med det samme og som skrevet aflede, gerne ved at gi noget der må tygges i, ha altid noget ved hånden hund gerne må tygge i .

• #4   4. mar 2007 Jeg takker......8)

• #6   4. mar 2007 Med Binka gjorde vi det, at vi pev højt når hun gjorde det.. Så holdt hun op fordi hun blev forbavset, og vi gav hende noget hun måtte bide i og roste hende.. Tror kun der gik 3 dage før hun holdt op med det.. Og hun var rigtig slem til det da vi fik hende hjem.

Kommentér på:
Hvornår begynder man?? (hvalpespørgs)

Annonce